KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 2-2 inför sista perioden i semifinalen mellan Sverige och USA. Här tiltar vi av oss under slutet av matchen, och låter sedan tråden övergå i en intressant diskussion om JVM! För övrigt vet jag att Speltorsk_LOL har godis. Ge. Citera
Alfredo__ Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Enda anledningen att kolla på hockey är för att lyssna på Wikegård. edit: och för att kolla på hockey Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 Hur Dömmer Han Matchstraff?!?!?!? Citera
Alfredo__ Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Hur Dömmer Han Matchstraff?!?!?!? kuk, gick på toa, vad hände? Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 kuk, gick på toa, vad hände? Dommarn är rädd helt enkelt. Solklar 2a, men sick att dömma matchstraff... Citera
DjLuppy Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Kan det bli mer solklar straff? Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 Mycket bra jobb!!! Dommarn glömmer att man kan dömma straff.. Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 Nu känns det bra! Vi tar det!! Citera
Alfredo__ Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 sätter en hunka på att det döms mål edit: "finsk sjundekamera uppe på läktaren" :lol: wikegård Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 sätter en hunka på att det döms mål $15 på stars! youre on! Citera
Alfredo__ Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 dra åt helvete, dom står en halvmeter från situationen ffs Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 Detta e ju faktiskt helt jävla sjukt!!! vad är det som händer?!?!?! Citera
KungKroon Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Citera
Alfredo__ Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 blir att trösta sig med några bloss till ur holken Citera
Cyntax Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Domarna är bland det sämsta jag sett. Riggat. Men Sverige gjorde också en del misstag som blev avgörande. Vad ska man säga? Shit happens. Citera
MacDaddy Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Detta sportevenemang jag ser fram emot mest varje år. Sjukt kul o titta på svenskarna i jvm. Laget för 2år sen var så sjukt överlägset alla andra lag att jag bara tappade hakan. Otur i finalen bara. Detta lag är oxå bra men saknar bra backar vilket Markström i målet och tokoffensiven alltid kunnat uppväga. Men riggade domare och att puckarna gick in när usa sköt och inte gick in när svenskarna sköt denna dag avgjorde. Dock förvånad över hur mkt bättre svennarna var än usa. USA hade ju blivit uppskrivna rejält men det såg ut som vanligt med skillnaden att usa hade muskler som andra lag saknat tycker jag. Citera
dandelion169 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
MacDaddy Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 såg vi samma match? ja enda gången usa hade pucken i sveriges zon var ju i powerplay som de spelade i ca 30min... Citera
skaz Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 ja enda gången usa hade pucken i sveriges zon var ju i powerplay som de spelade i ca 30min... omg Citera
Recommended Posts