Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Sry, eftersom du är min favoritläsare ska jag minska på sånt :)

Något som inte är fotbollsrelaterat: Min vänsterfot verkar protestera mot milslånga promenader, har fått ett jävla skavsår:-(

neeej, u dont have to go there m8! jag är masterscroller så jag överlever. men från ingenstans har jag fått uppfattningen att alla på pf vet namn, hemort och typ t.o.m. personnr på alla som har spelat fotboll på elitnivå :mrgreen: . var bara förundrad, w/e

• Svars 600
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Såg precis mitt lag i NHL, Rangers, torska en helt avgörande match om slutspel lr ej på straffar. Pungdjur.

Grattis Aik, tycker det är väldigt kul att dom gick upp. Nu ska det bara bli ett sensationellt SM-guld för Djurgårn!

Sedin vann NHLs poängliga som andra svensk någonsin, stort.

Morgondagen kan nog bli rätt aktiv, verkar ju bli pf-bandy och innan det ska det hinnas med morgonpromenix och en vända till gymmet.

Postad
helvete vad mkt fotboll det är i varje dagbok! själv hatar jag allt som har med fotboll att göra, möjligtvis att jag gillar att se youtubeklipp på när zlatan dunkar in snygga kassar på sin höjd...

har alla gått och blivit fotbollsfantaster?

++++++++++++++++++++++++++++++++

Postad
wp, ska med börja nöta den igen :)

Trodde det var vardagsmat för dig:-P

Bra pokerdag, inte så mycket händer men sprang bra. Träffade även på Martinhoffa, Sören fattar. Tog en dollar lax av han, vilket var nice då jag var back 2 inköp efter 21 händer.

Nu runda av dagen med ett avsnitt av OZ.

Postad
Ongame har uppdaterat sin klient så att det blir error på varenda hand PT importerar.

Balle

Du behöver uppdatera din PT-version bara. 6.0.2. har jag för mig att den nya versionen är numrerad (skriver från annan dator så kan inte kolla). Efter att jag uppdaterat funkar både import och visning perfekt igen.

Postad
jag och laafi skulle bli glada!

Ja det skulle jag :-P Nu har jag visserligen börjat använda skiten själv men vet inte hur mycket jag får ut av det, antagligen beror det på att jag inte vet hur jag ska använda det på bästa sätt. Hatar allt meck med program hit och dit. Inget fungerar som man vill iaf..

Postad
Du behöver uppdatera din PT-version bara. 6.0.2. har jag för mig att den nya versionen är numrerad (skriver från annan dator så kan inte kolla). Efter att jag uppdaterat funkar både import och visning perfekt igen.

Tyvm, irritarade mig som fan.

Spelade lite idag, typ 500händer. gick inge vidare. Är väldigt lätt tiltad just nu, poker e inge kul.

På en mer positiv punkt så har jag tillskillnad från slackern Starfitter gått en mil idag. Har även köpt två par skor, hatar egentligen att köpa skor för jag hittar aldrig något jag vill ha. Men idag tog jag bara två par så vare klart, pang på bara.

Postad

Har sett klart alla avsnitt av OZ nu. Mycket :h: till den serien.

Scenen där Cyril nästan blir avrättad tyckte jag var enormt känsloladdad, har nog aldrig varit så nära till tårar av en tv-serien:-) Hade hela tiden ett gott öga till Cyril, var ju lixom inte hans fel.

Är back typ 2k$ idag, jävla pissdag.

Postad

[X] Nyklippt

Skönt att slippa sätta upp håret i en jävla toffs eller sitta med mössa 24/7 så att man kan se skärmen o inte bara en massa hår:oops:

Miniserien Pacific har hitills varit en fullpoängare i mina ögon, kvalité!

Eftersom jag inte har sett Band of Brothers blir det nästa projekt, höga förhoppningar på den.

Letar för övrigt deal på antingen Boss eller Entraction, om någon kan hjälpa mig med det får ni gärna skicka ett pm.

Postad

GAAAAAAAAAAAAAAAAH! poker är fan helt jävla oresonligt. Maler ner fiskjäveln till 100$ från 400 sen typ 10 händer senare får han in 3klonkar och lämnar med 800 nojngodndfonmfds.

Avtiltar mig med lite IRL häng istället. Promenix till sickla.

Bra session det vart, hela 142 händer wooo...:-(

Postad
+1

Grindade igenom den på rekordtid. Mycket bra miniserie...

Har du börjat kika på the pacific? Också vass, men inte riktigt lika bra som BoB, än så länge iaf.

Och fantastiskt att de inte har cashat in genom att göra en kass S02 osv!

Håller verkligen med, har svårt att se en värdig uppföljare.

Postad
Och fantastiskt att de inte har cashat in genom att göra en kass S02 osv!

Pacific är ju typ en uppföljare, men vet inte hur mkt man kan tjäna på tv-serier? De här miniserierna måste ju kosta multum.

Tiltade av mig med två t-shirts, ett bälte ock lite käk.

Köpte även två oilka smaker av dom här vitamindryckerna som folk verkar konsumera som tokar. Hade egentligen lovat mig själv att aldrig köpa någon sån, men slog till på impuls.

Det är ju en helt briljant idé, lurar i folk att det är någon nyttig vitamin tjosan och kränger det för dyra pengar. Svagt utblandad saft, vilket genialisk idé!

Postad

Champions League tilt, hur kan Inter ha sån tur med domaren... Offside mål och Alves får gult för filmning när det ska vara straff :S

Är inget fan av Barca, men Inter får fan inte vinna!

Postad

Faaaaaaan va skönt det va att DIF äntligen fick vinna en SD. Otroligt va tajta matcherna är, hade inte mycket hopp i början men nu ser jag det som helt öppet. Fira SM-guld på hemma plan one-time!

Wp på Bayern oxå, Ribery är obv rätt korkad med en sån brutalt onödig utvisning. Jag gillar honom skarpt iaf. Bayern spelade stabilt och Robben avgjorde som bara han kan.

Har sett tre avsnitt av BoB nu, nötserie. Även om jag tycker att amerikanerna målas upp som lite väl bra. När tyskarna skjuter dör knappt någon men näre är omvänt faller dom som käglor hur enkelt som helst. Men vad ska man förvänta sig, är ju gjord av amerikaner.