Starfitter Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Dude 21/17 är ju mina nitstats 6handed når jag lirar 9bord+ Mao optimalt ne men de funkar... Msn imorgon när jag är nykter och i Malmö Citera
madken1 Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 30/15/5 är bra stats dvs? verkligen inte Citera
Phyre Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Been there med lir på NL50 och måste få in cash till hyra, mat osv. Bara o kötta på! Lycka till! Citera
Anref Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 Självklart Kenny Phyre, mina stats menar du? Bra? Citera
Anref Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 Kan grannarna sluta hammra någon gång likadant varenda jävla helg får fan panik, hatar skiten, man flyttar till lägenhet för att man inte ska behöva renovera o skit varenda jävla dag, tar fan snart med mig kökskniven och gör ett besök hos gubbfan!! Citera
JELLJUN Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 (btw var sitter knappen så jag kan trycka 1/2 i mindre skala?) ½ knappen under CapsLock tangenten (vad den nu heter, en pil som pekar uppåt) + ½ och § tecknet längst upp till vänster. GL med spelet Citera
Anref Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 ½ knappen under CapsLock tangenten (vad den nu heter plus, en pil som pekar uppåt) + ½ och § tecknet längst upp till vänster. GL med spelet Tack ½ Btw om det finns en gräns för hur dåligt man kan springa och hur många coolers man kan åka på under en och samma session då har jag sprängt den gränsen nu, FYFAN säger jag bara, vill inte ens prata om det! Citera
Anref Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 Börjar förstå varför fiskstimmen aldrig tar slut på pokerborden http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6375761.ab Citera
swahnroger Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 För några månader sedan flyttade jag hemifrån med flickvännen, vilket har gjort att jag fått cashat ut konstant varje månad för att kunna överleva Fördelar: Du är pokerproffz! Nackdelar: Du dejtar sin syrra/morsa Citera
Anref Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 Fördelar: Du är pokerproffz!Nackdelar: Du dejtar sin syrra/morsa Que? Citera
okocha Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Börjar förstå varför fiskstimmen aldrig tar slut på pokerborden http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6375761.ab haha, såg det, är typ 1.5 km härifrån:mrgreen: Citera
honest99 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 In med lite händer nu! En bra dagbok skall ha massa vansinniga felspel och helst en brakförlust i början. IMO Citera
Recommended Posts