speltorsk_LOL Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Haha, den quoten där är fin. Det är många som har försökt få sulla att förstå massor av koncept men snubben vägrar att inse att han någonsin har fel. Åh så glad jag blev nu. he he jo men vi måste vid det här laget inse att Sulla är en idiot. Trist men sant. Citera
NikLasVegas Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 vem är niklasvegas? bump ärad f.ö... Citera
padrinosftw Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 bump ärad f.ö... Blir inga återkommande nomineringar om du fortsätter att skjuta på Island hh'n. Citera
ulaf Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 sulla, hade du inte finalbordat sunday million två gånger hade du legat back på stars. Årets PF-are: padrinos, shahin89, Zumsar Årets bästa PF-spelare: IRLsucks Årets dagbok: SuperTequila Årets kommentar: finns för många Årets tråd: Filmdiskussionen i heltoks dagbok tror jag Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": Fernas reaktioner på goda råd Årets "hans graf vill jag se": speltorsk_LOL Årets "han vill jag träffa IRL": SuperTequila Årets sjukaste stories: se ovan och padrinosftw NO CONTEST Årets levlare: drar till med mendieta19! Årets mest saknade: gibbsson Årets avatar: Kraclobs senaste och min Årets skönaste trend: IRL-avatar Årets oskönaste trend: sas... Årets hatobjekt: golaren Hedersomnämnande (kommer glömma folk): mr-flow, jkkman, bluwajt, emilio_15, Kroonan, Sumpas, sexyterran (se nedan), NiklasVegas Citera
sexyterran Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 nån som ska nominera eller? årets PF-are: ulaf årets bästa PF-spelare: leo årets dagbok: the offi... harkel.... leos årets kommentar: årets tråd: årets "ursäkta, vad sa du nu?": allt xlars skrev. hatar den killen fyller på om jag kommer på nåt btw micke kan du nominera sämre på årets pfare? slösat bort din röst! Citera
padrinosftw Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 btw micke kan du nominera sämre på årets pfare? slösat bort din röst! Vad har du mot ulaf helt plötsligt? Du var ju en given nominering mtp allt agg du fick mot dig efter allt oopsande Dubbelnominering av ulaf ska skrivas in på CV:et Citera
sexyterran Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Vad har du mot ulaf helt plötsligt? Du var ju en given nominering mtp allt agg du fick mot dig efter allt oopsande Dubbelnominering av ulaf ska skrivas in på CV:et nämnde jag 45 kakor i december? oops Citera
MikeTime Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 he he jo men vi måste vid det här laget inse att Sulla är en idiot. Trist men sant. Tycker nog Sulla är en av de trevligare mtt-postarna. Åtminstone jämfört med vissa andra. Om han sen är ute och cyklar när han diskuterar spelteori eller inte är jag fel person att avgöra eftersom jag obv suger på poker. Årets pf:are: Finns en del men bl.a Vetgirig, Förre, Big Less, Drunken Penguin m. fl har ju ofta vettiga poster. Årets YES!: När Leoo äntligen beslutade sig för att stänga db:n. Årets dagbok: Skönheterna och odjuret obv. Känns alltid härligt att få starta dagen med en dryg skåning, en slampig stockholmsbimbo och en saltstänkt pappa med skorv under läppen! Årets pokerspelare på pf: Finns väl bara en? Sumpas obv. Wp. Årets onödigaste pf:are: Jello. Dryg onelinerlevererare som inte fyller någon som helst funktion. Ungefär lika givande att läsa hans inlägg som five_stars. Citera
Memory Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Årets onödigaste pf:are: Jello. Dryg onelinerlevererare som inte fyller någon som helst funktion. Ungefär lika givande att läsa hans inlägg som five_stars. Jello ligger nog på min top5 lista av postare som jag har lärt mig nått vettigt av. Visst man får sålla en del bland hans inlägg för att hitta de vettiga men vad gör det när >90% av de som inte är seriösa istället är riktiga guldkorn. Citera
MikeTime Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Jello ligger nog på min top5 lista av postare som jag har lärt mig nått vettigt av. Visst man får sålla en del bland hans inlägg för att hitta de vettiga men vad gör det när >90% av de som inte är seriösa istället är riktiga guldkorn. Jo, men nu gällde det ju 2009. Citera
Starfitter Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Jello ligger nog på min top5 lista av postare som jag har lärt mig nått vettigt av. Visst man får sålla en del bland hans inlägg för att hitta de vettiga men vad gör det när >90% av de som inte är seriösa istället är riktiga guldkorn. +1M ffs om en grym spelare skriver ens 1% vettigt så är det 100 ggr mer värt en halvtaskiga spelare som alltid är jätteseriösa..... Citera
Staahla Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Håller med MikeTime, jello gjorde inte många rätt under 2009. Citera
Snygglenn Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Tycker nog Sulla är en av de trevligare mtt-postarna. Åtminstone jämfört med vissa andra.Om han sen är ute och cyklar när han diskuterar spelteori eller inte är jag fel person att avgöra eftersom jag obv suger på poker. Årets pf:are: Finns en del men bl.a Vetgirig, Förre, Big Less, Drunken Penguin m. fl har ju ofta vettiga poster. Årets YES!: När Leoo äntligen beslutade sig för att stänga db:n. Årets dagbok: Skönheterna och odjuret obv. Känns alltid härligt att få starta dagen med en dryg skåning, en slampig stockholmsbimbo och en saltstänkt pappa med skorv under läppen! Årets pokerspelare på pf: Finns väl bara en? Sumpas obv. Wp. Årets onödigaste pf:are: Jello. Dryg onelinerlevererare som inte fyller någon som helst funktion. Ungefär lika givande att läsa hans inlägg som five_stars. Grattis till denna misslyckade post! Inte ett enda rätt förutom att big less är rätt skön. Citera
greywolf Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Tycker nog Sulla är en av de trevligare mtt-postarna. Åtminstone jämfört med vissa andra.Om han sen är ute och cyklar när han diskuterar spelteori eller inte är jag fel person att avgöra eftersom jag obv suger på poker. Årets pf:are: Finns en del men bl.a Vetgirig, Förre, Big Less, Drunken Penguin m. fl har ju ofta vettiga poster. Årets YES!: När Leoo äntligen beslutade sig för att stänga db:n. Årets dagbok: Skönheterna och odjuret obv. Känns alltid härligt att få starta dagen med en dryg skåning, en slampig stockholmsbimbo och en saltstänkt pappa med skorv under läppen! Årets pokerspelare på pf: Finns väl bara en? Sumpas obv. Wp. Årets onödigaste pf:are: Jello. Dryg onelinerlevererare som inte fyller någon som helst funktion. Ungefär lika givande att läsa hans inlägg som five_stars. årets level eller årets "ursäkta vad sa du nu" Citera
Bluwajt Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Tycker nog Sulla är en av de trevligare mtt-postarna. Åtminstone jämfört med vissa andra.Om han sen är ute och cyklar när han diskuterar spelteori eller inte är jag fel person att avgöra eftersom jag obv suger på poker. Årets pf:are: Finns en del men bl.a Vetgirig, Förre, Big Less, Drunken Penguin m. fl har ju ofta vettiga poster. Årets YES!: När Leoo äntligen beslutade sig för att stänga db:n. Årets dagbok: Skönheterna och odjuret obv. Känns alltid härligt att få starta dagen med en dryg skåning, en slampig stockholmsbimbo och en saltstänkt pappa med skorv under läppen! Årets pokerspelare på pf: Finns väl bara en? Sumpas obv. Wp. Årets onödigaste pf:are: Jello. Dryg onelinerlevererare som inte fyller någon som helst funktion. Ungefär lika givande att läsa hans inlägg som five_stars. fnirre Citera
erras Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Han kan få ett pris som mest hatade skrivaren här tycker jag. Hans "avslöja fusk med poker" har väl inte kommit fram än? Eftersom du inte svarar på pm kan jag lika gärna fråga här. Vad menar du med "avslöja fusk med poker"? Har funderat på det ett bra tag nu o även frågat en vän här på pf och vi har ingen aning... Skulle va kul o veta Citera
Recommended Posts