Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Reggade mig på Poker770 för någon dag sedan och fick detta mail nyss:

We inform you that our Customer Service has tried to call you but we could not reach you.

So, we kindly ask you to send us a valid phone number where one of our assistants could reach you in order to validate your registration.

Please note that you are the only one who knows the password of your poker account, because you have chosen it when you subscribed on the website and so you are responsible.

In case of any opposition, your personal information will be recorded as a bad debtor in the world data base Cybersource which manages the majority of the commercial sites and a procedure will be started against you.

Waiting for your news, please receive our greetings.

Customer Service

Celio

Vad menar dom med mailet? Vad är jag ansvarig för? Har fler fått liknande mail?

Postad

Gamar... Jag har mailat tillbaka och sagt att de kan ringa mig på det numret jag angav när jag registrerade mig.

Jag kommer knappast fortsätta att spela där då jag inte tycker deras mail är trevligt. Jag har inte gjort något fel heller. Jag har använt mitt VISA-kort etc etc. Fyllt i alla uppgifter korrekt..

Postad

Dom ringde idag och jag svarade. Det enda dom frågade var ifall min mailadress stämde vilket är en konstig fråga då vi redan mailats fram och tillbaka.

Efter att dom verifierat mitt konto bad jag stänga av kontot direkt och berättade att jag tänkte börja spela hos dom men att jag nu istället väljer att gå till något annat pokerrum.

Bra service det där!

Postad

Sjukt otrevligt mail det där. Får nästan känslan av att det fetmarkerade stycket kommit dit av misstag, kanske även de 2 raderna över det. Finns ju liksom ingen anledning till att hota med juridisk process för att du inte svarade i telefon^^

Såna där mail sätts ju ihop av färdigskrivna fraser och stycken, säkert någon supportnisse som kom åt fel knapp. Jaja, de får ju skylla sig själva, klart du ska byta sajt om du känner för det.