Gå till innehåll

Ladda ned instruktionsvideos


edyll

Recommended Posts

Hej,

har läst mycket gott om videos från cardrunners.com, deucescracked.com m.fl.

Men snål som jag är så vill jag gärna ha filmerna utan att behöva betala. Så då undrar jag om det går att få tag på dessa pokervideos gratis eller om någon här skulle kunna ladda upp några filmer åt mig. Det behöver egentligen inte var från någon storspelare så länge som det är en pokervideo som behandlar 25-100NL FR.

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

har läst mycket gott om videos från cardrunners.com, deucescracked.com m.fl.

Men snål som jag är så vill jag gärna ha filmerna utan att behöva betala. Så då undrar jag om det går att få tag på dessa pokervideos gratis eller om någon här skulle kunna ladda upp några filmer åt mig. Det behöver egentligen inte var från någon storspelare så länge som det är en pokervideo som behandlar 25-100NL FR.

 

Tack på förhand

 

Varför skulle jag ladda upp till dig om jag betalar för filmerna och du är för snål för att göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ lite ot, vilket parti röstade du på i riksdagsvalet edyll?

 

sd?

 

Lackar lite på detta, förstår att man tankar någon random hollywood film för filmen lär endå dra in multum i biokostnader, men tänk på dom stackars tonåringarna på DC och CR som grindar för mjölk för dagen och är snälla nog att lära oss massa viktigt info om polarizerade 3betsranges osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle jag ladda upp till dig om jag betalar för filmerna och du är för snål för att göra det?

 

Varför skulle någon ladda upp album som dom betalat för? Ingen aning, men de finns gott om folk som laddar upp både de ena o andra. tro de eller ej

 

 

Man kanske skulle kunna skicka iväg en film till en irl-polare, men att hjälpa random people att utbilda sig i poker utan att få något tillbaka känns inte särskilt lockande. Seriöst, 25 dollar är inte mycket pengar.
'

 

Samma anledning som varför man laddar ned en film istället för att se den på bio. Varför betala om jag kan få de gratis?

 

 

som både pasteta och mosardej påpekat, låt oss säga att du spelar nl25-100, då borde du kunna avvara 1-2 inköp för att under en månad lyckas tanka ihop så många filmer du kan tänkas behöva, helt otroligt vad snål folk är faktiskt...

 

Jo visst har jag pengar till att betala men kan jag få de gratis så sparar jag hellre pengarna.

 

 

typ lite ot, vilket parti röstade du på i riksdagsvalet edyll?

 

Varken sd eller pp om de var de du antog.

 

 

sd?

 

Lackar lite på detta, förstår att man tankar någon random hollywood film för filmen lär endå dra in multum i biokostnader, men tänk på dom stackars tonåringarna på DC och CR som grindar för mjölk för dagen och är snälla nog att lära oss massa viktigt info om polarizerade 3betsranges osv.

 

Kanske är känslokall men jag tycker inte synd om varken han som gjort stor filmen eller instruktionsvideon. Är jag en dålig person?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir fan också lite lack på detta. Du går själv ut med att du är för snål för att köpa det och frågar om vi kan ladda upp det till dig? Varför i helvetet skulle jag göra det när jag har betalat flera tusen på inskruktionsvideosarna och du som är så jävla snål att betala $30?

 

Hade du varit nu en nybörjare eller en pank kille som verkligen inte har råd att betala så kanske vi hade övervägt det men inte i helvetet ska jag göra det när du går ut och säger att du har råd med detta men heller vill få det gratis av oss.

 

Mod please lås detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...