Gå till innehåll

En fängslande dagbok ifrån kumla


jacob1983

Recommended Posts

Blir inte det här en väldigt konstig linje?

 

jo det blir en rätt konstig linje, men hade jag checkat och han betat ut så hade jag lagt mig. Som jag skrev så tänkte jag att min enda chans att antingen vara kvar el vinna potten var om jag betade ut direkt. När sedan spadern kommer på turn så är det väl lika bra att fortsätta tänkte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • Svars 280
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Game No : 2118775186

***** Hand History for Game 2118775186 *****

$400 NL Texas Hold'em - Wednesday, April 7, 13:55:17 ET 2010

Table Turbo TH 93 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 2

Seat 1: -Grizzly-- ( $370 )

Seat 5: Hero ( $841.05 )

Hero posts small blind [$2].

-Grizzly-- posts big blind [$4].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ 9h 8h ]

Hero raises [$10].

-Grizzly-- calls [$8].

** Dealing Flop ** [ Ah, 5h, 9s ]

-Grizzly-- checks.

Hero bets [$18].

-Grizzly-- raises [$60].

Hero calls [$42].

** Dealing Turn ** [ Jc ]

-Grizzly-- bets [$108].

Hero calls [$108].

** Dealing River ** [ 2h ]

-Grizzly-- is all-In [$190]

Hero calls [$190].

-Grizzly-- shows [ 3h, 4h ] a straight flush, five high.

Hero shows [ 9h, 8h ] a flush, ace high.

-Grizzly-- wins $737 from the main pot with a straight flush, five high.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Missat det här?

3. Bonus- och Affiliatekoder samt Rakeback

3.1 - För att vanliga trådar inte ska översvämmas med "just nu är det bonus hos"-inlägg, så har det skapats två specifika bonustrådar under Onlinepoker, dessa byts ut på månadsbasis.

3.2 - Det är förbjudet att posta inlägg eller skicka erbjudande via PM. Detta gäller reklam för både egna och andras affiliate-sajter samt rakeback. Detta gäller även i bonus-trådarna.

3.3 - Det heller inte tillåtet att posta inlägg där man ber om information eller erbjudande kring bonus- eller affekoder samt rakeback via PM. Detta gäller även i bonus-trådarna.

Läs mer om forumets rakebackpolicy här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

erfarenheter av potraiser? Snabba uttag etc?

 

Tog jag ut på kvällen så brukade det processas på morgonen efter och jag fick pengarna samma eftermiddag, nu för tiden tar det oftast en dag extra. Antar att de har växt lite så det tar längre tid att processa. Men fortfarande klart klart godkänt enligt mig. De är säkert stabilare nu också. Behöver sällan prata med livechatten, men under dagen och kvällen har det funnits någon tillgänglig snabbt då jag behövt det och jag har fått bra hjälp.

Säkert mycket vanesak också men jag gillar verkligen deras tråkiga beiga skin, känns skönare att titta på i längden än någon skrikig eller mörk färg (men det kan man modda förstås).

 

stäng skiten

 

Ne, jobba på det vänder! (fast kan dröja om du spelar b2b)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog jag ut på kvällen så brukade det processas på morgonen efter och jag fick pengarna samma eftermiddag, nu för tiden tar det oftast en dag extra. Antar att de har växt lite så det tar längre tid att processa. Men fortfarande klart klart godkänt enligt mig. De är säkert stabilare nu också. Behöver sällan prata med livechatten, men under dagen och kvällen har det funnits någon tillgänglig snabbt då jag behövt det och jag har fått bra hjälp.

Säkert mycket vanesak också men jag gillar verkligen deras tråkiga beiga skin, känns skönare att titta på i längden än någon skrikig eller mörk färg (men det kan man modda förstås).

 

+1

 

Men jag måste väl nästan gilla dem när jag spelar i pro-teamet, men håller med om allt du skriver där :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog jag ut på kvällen så brukade det processas på morgonen efter och jag fick pengarna samma eftermiddag, nu för tiden tar det oftast en dag extra. Antar att de har växt lite så det tar längre tid att processa. Men fortfarande klart klart godkänt enligt mig. De är säkert stabilare nu också. Behöver sällan prata med livechatten, men under dagen och kvällen har det funnits någon tillgänglig snabbt då jag behövt det och jag har fått bra hjälp.

Säkert mycket vanesak också men jag gillar verkligen deras tråkiga beiga skin, känns skönare att titta på i längden än någon skrikig eller mörk färg (men det kan man modda förstås).

 

 

 

Ne, jobba på det vänder! (fast kan dröja om du spelar b2b)

 

Tack för svaren bägge två.. gjorde ett stort irl beslut och cashade stor del av rullen på andra grejer.. så inte så stor del av rulle kvar.. och vet inte om man orkar gå ner och spela 0,5-1 igen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...