Gå till innehåll

Svåra förutsättningar vid pokerbordet!


wayfar

Recommended Posts

Länk till en skärmdump från kvällens spel:

http://surl.se/kmj

 

Detta måste vara att likställa med spelformen där man sätter kortet i pannan och bara ser motståndarens kort, eller faktiskt ännu värre för här ser jag ju inte ens hans kort! :) Tycker ni att det är något man bör höra av sig till supporten för det aktuella stället om och rapportera buggen, eller är bara en sak som man får ta som en kul grej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Humor! :D

 

Känns dock värre att sitta på AA i handen och sen sakna knappar att klicka på och se korten muckas, när man har en riktigt fin pott framför sig.

 

Får man fråga vad du gjorde? Fold eller kanske något så vågat som en raise? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till en skärmdump från kvällens spel:

http://surl.se/kmj

 

Detta måste vara att likställa med spelformen där man sätter kortet i pannan och bara ser motståndarens kort, eller faktiskt ännu värre för här ser jag ju inte ens hans kort! :) Tycker ni att det är något man bör höra av sig till supporten för det aktuella stället om och rapportera buggen, eller är bara en sak som man får ta som en kul grej?

 

Haha, blindmans bluff eventet i förra årets wsop var ju juvelen i vegas pokerkrona :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni att det är något man bör höra av sig till supporten för det aktuella stället om och rapportera buggen, eller är bara en sak som man får ta som en kul grej?

 

Du kan ju skícka in det till supporten så det inte händer på 100/200 borden ;) ahahaha. Annars tycker jag att du ska ta de som en rolig grej bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...