Hittapengarna Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Tänkte kolla om någon som har koll på allt vad satteliter och turneringspaket heter. Blivit väldigt sugen på senare tid att försöka kvala mig in i live turneringar som spelas, ex EPT och allt vad det nu heter Vilka siter rekommenderas? Hur funkar det med kostnader som flygbiljetter, skatter vid eventuell vinst, vilkor osv osv? Övrig fakta helt enkelt uppskattas! Citera
jkkman Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Vet inte riktigt vad du lirar för stakes, hur mycket, hur bra osv men antar att entractions emop kan vara ett bra alternativ, skattefritt på alla fronter och du får fler paket för pengarna jämfört med ept. Den jag var på var ett bra arrangemang imo. Citera
Hittapengarna Postad 8 December , 2009 Författare Rapport Postad 8 December , 2009 Okej! Du orkar inte slänga ihop en snabb sammanfattning över allting? Hur resa, osv gick till. Citera
Bluwajt Postad 8 December , 2009 Rapport Postad 8 December , 2009 Okej! Du orkar inte slänga ihop en snabb sammanfattning över allting? Hur resa, osv gick till. Inte så mycket att skriva om. Kvalar du får du ett paket med inköp till turnering, flyg- och hotellpengar. Tror dock du för mindre pengar nu och hotellrum istället men flyg bokar du själv iaf och får runt €350 för detta så räcker oftast. Du åker ner, spelar turren den dag du valt (oftast två startdagar), övrig tid gör du vad du vill. Finns alltid cash games och nån/några sidoturneringar också. Citera
Hittapengarna Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Vet inte riktigt vad du lirar för stakes, hur mycket, hur bra osv men antar att entractions emop kan vara ett bra alternativ, skattefritt på alla fronter och du får fler paket för pengarna jämfört med ept. Den jag var på var ett bra arrangemang imo. Okej! "Levlar" inte det minsta nu men visst är entraction ett nätverk, precis som BossMedia? Vilken site rekommenderas och vad brukar dessa kval kosta om vi siktar på EMOP ovan nämnt? Ser väldigt lat ut men jag är väldigt lost när det gäller det här Citera
Teredo Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 Driektkval på Entrection kostar mellan 100-200€ till EMOP. Sen kan du kvala genom billigare (tror det ligger runt 2-20€) turneringar/sateliter in till 100-200€. Kika här på kvalen och vart de går: http://www.europeanmastersofpoker.com/HowToQualify/HowToQualify.aspx Citera
Hittapengarna Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Postad 9 December , 2009 Hur många brukar spela dessa turneringar? Skattas det på eventuella vinster? Någon som kan rekommendera någon speciell turnering som visas på hemsidan? Aldrig spelat poker utanför sverige Citera
Bluwajt Postad 9 December , 2009 Rapport Postad 9 December , 2009 jkk skrev ovan att det är skattefritt. Brukar vara typ 2-300 med i emop. Citera
Recommended Posts