Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
+1.

Syn eller all-in pre(alltså inte som nu när vi meshöjer) måste väl vara rätt spel?

FI´s pushrange om vi höjer lär vara bredare än den range de kan tänkas syna om vi degar.

Postad
Vet inte om detta var ämnat mig, om det är det är det ganska pinsamt.

on tilt Sulla?

Hur lyckades du få till en citat fr Ebi, och en fake-citat fr Fishutabi att gälla dig?

Du behöver uppdatera din pf-historik för att hänga med leveln m8.

Postad
on tilt Sulla?

Hur lyckades du få till en citat fr Ebi, och en fake-citat fr Fishutabi att gälla dig?

Du behöver uppdatera din pf-historik för att hänga med leveln m8.

:oops:

Ena citatet du reffa till var ju till mig... är antagligen för van vid att bli sågad här.

• 3 weeks later...
Postad

Du kunde göra ett par spel i denna handen.

1. Vill du flytta upp en cashnivå och inte vill gambla för mycket preflop, är en preflopsyn inte ett skitdåligt spel. Jag säger inte att det är det optimala. Men är man osäker så är det väl ok.

2. Du kan gå allin preflop direkt. Foldar dom direkt vinner du över 100k inte illa. Synar dom så what the heck.

3. Om du kontrahöjer till 200k är du committad. Fold finns inte. Du kommer gå allin oavsett flop också. Foldar du här ska du nog satsa på Trisslotter och bingolotto istället.