Wannalearnpoker Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 Så då var även mitt konto tomt.. killen som är tvärtom. BRM nä, vi kör in 100$ och spelar finns inget tak. så ibland tar penagrna slut på 5-10 och ibland på 2-4, och då snackar jag per den dag jag lirar. Det jobbiga är att jag tömt allt.... Lite jobbigt i jultider...Tänk på det ni som vinner det finns en annan sida också... Citera
Snygglenn Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 Cred för val av nick. Jävligt trist att höra. Brukar inte bry mig så mycket men så här i juletider mår man rätt dåligt av att höra såna här historier. Bästa tipset är väl att prata dina nära så de förstår och kan hålla dig borta från skiten. Hör av dig till http://www.slutaspela.nu/ det första du gör imorn. Nästa gång du känner att du vill spela så tänk på hur äckligt jävla dåligt du mår nu och fundera på om det är värt det Citera
mr-flow Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 Maila alla klienters support och be dom stänga av dig. Citera
Saint_Bjorn Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 Ditt liv är inte förstört. Men sluta spela. Citera
Ferna Postad 6 December , 2009 Rapport Postad 6 December , 2009 Ditt liv är inte förstört. Men sluta spela. +1 Citera
Recommended Posts