Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 201
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

dagens första hand, har en fet fisknote på fi.

Seat 3: HERO (kr289.00)

Seat 4: Immo$ (kr167.21)

Seat 1: dobby (kr381.05)

Seat 2: manyback (kr485.47)

Seat 5: bangan90 (kr505.18)

HERO posts the big blind of kr2.00

manyback posts the small blind of kr1.00

dobby is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 2 of Diamonds3 of Hearts

Immo$ folds

bangan90 folds

dobby folds

manyback raises kr4.00

HERO calls kr4.00

*** FLOP *** 2 of Hearts3 of Clubs10 of Spades

manyback bets kr2.00

HERO raises kr14.00

manyback raises kr26.00

HERO raises kr71.00

manyback goes all-in with kr481.47

HERO goes all-in with kr285.00

*** TURN *** 2 of Hearts3 of Clubs10 of SpadesJack of Spades

*** RIVER *** 2 of Hearts3 of Clubs10 of SpadesJack of SpadesJack of Clubs

*** SUMMARY ***

Total pot kr563.56 | Rake kr14.44

Board: 2 of Hearts3 of Clubs10 of SpadesJack of SpadesJack of Clubs

HERO won (kr0.00), mucks

dobby won (kr0.00), mucks

manyback won (kr563.56), showed 8 of Clubs10 of Diamonds

Immo$ won (kr0.00), mucks

bangan90 won (kr0.00), mucks

kukerier.

Postad

Jag nådde inte mitt månadsmål som var 9000 kr totalt! FAIL obv. Det blev ett plus på ca 5400 kr, utslaget på 45 speltimmar blir de 120 kr/h, vilket är bättre än donken I guess. Som man kan se på graferna nedan så blev jag lite våldtagen i slutet av månaden på SVS medan jag rusha rätt bra på Everest. Har bestämt mig att inte spela 2/4 och 2.5/5 innan rullen är 20 k kr på SVS.

janmn2.jpg

Har inga direkt mål för februari månad, kanske inte blir så mkt spel i och med flytt, plugg, fest et.c. Eller så blir de jättemkt spel, den som lever får se. GG, WP, TY, FML et.c.

Postad

Haha åh vad jag lider med dig. Hatar när ens låga tvåpar blir utdragna av ett parat bräde. En FML-cooler.

Tycker du sitter på en jävligt nice timlön. Har kanske frågat tidigare men vilka nivåer lirar du mest på? På 0,5/1 snittade jag väl ca 35-40 kr/h tror jag.

Postad
Haha åh vad jag lider med dig. Hatar när ens låga tvåpar blir utdragna av ett parat bräde. En FML-cooler.

Tycker du sitter på en jävligt nice timlön. Har kanske frågat tidigare men vilka nivåer lirar du mest på? På 0,5/1 snittade jag väl ca 35-40 kr/h tror jag.

jag lirar mest 1/2 men där hade jag timlönen 80 kr i januari. snittet höjdes av att de gick bättre på everest där jag spelar 0.25/0.50. tror att en timlön på 120-140 kr är fullt realistisk på 1/2..

ser att du är inne och vevar lite på 1/2 ;) hur har de gått?

Postad

Gick kass i början. Sprang som en riven gnu. Men nu har det lossnat och jag har plussat 1,3 lax. Blir en winrate på 3,12 PTBB/100 än så länge (50 kr/h). Får se om jag kan höja upp den mot 5-6 efter hand.

Postad
back alla sessioner hittils under februari ( 3 st ) vilket är detsamma som back 2000 kr. de går bra nu...

ere bara jag eller har 1/2 på svs tightat till sig rejält? får aldrig betalt de få gånger jag har en legitim hand:-(

LOL så sjukt mkt värde ju.

Postad
back alla sessioner hittils under februari ( 3 st ) vilket är detsamma som back 2000 kr. de går bra nu...

ere bara jag eller har 1/2 på svs tightat till sig rejält? får aldrig betalt de få gånger jag har en legitim hand:-(

table selection är din bäste vän.

Postad

märkte värdet i natt när jag spela. En snubbe reloada full stack 8 gånger och spela sjukt löst. hade som mest en stack på 2k på det bordet och hade tagit igen hela månadsbacket men två dåligt spelade händer på slutet gör att plusset landade på ca 900 kr. fortfarande back 1100 kr för februari månad..

Efter denna hand sa fi " och du sitter och whajnar på PF att du har otur "... Dryg liten fi-ta imo men kan jag verkligen komma undan denna hand som han försökte säga... Känns som att detta är ett sånt tillfälle då det bara är att betala av och bli lite steamad. eller???

Seat 1: TrueBluff (kr915.62)

Seat 2: wizzpopper (kr116.32)

Seat 4: HERO (kr405.31)

Seat 3: rastapoker (kr815.25)

Seat 5: Walle4Tilt (kr365.00)

HERO posts the big blind of kr2.00

rastapoker posts the small blind of kr1.00

wizzpopper is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 7 of Clubs8 of Clubs

Walle4Tilt folds

TrueBluff raises kr10.00

wizzpopper folds

rastapoker calls kr10.00

HERO calls kr10.00

*** FLOP *** 8 of Hearts7 of SpadesAce of Hearts

rastapoker checks

HERO checks

TrueBluff bets kr22.00

rastapoker folds

HERO raises kr59.00

TrueBluff raises kr155.00

HERO goes all-in with kr395.31

TrueBluff calls kr395.31

*** TURN *** 8 of Hearts7 of SpadesAce of Hearts5 of Hearts

*** RIVER *** 8 of Hearts7 of SpadesAce of Hearts5 of HeartsJack of Clubs

*** SUMMARY ***

Total pot kr805.62 | Rake kr15.00

Board: 8 of Hearts7 of SpadesAce of Hearts5 of HeartsJack of Clubs

TrueBluff won (kr805.62), showed 8 of Spades8 of Diamonds

wizzpopper won (kr0.00), mucks

rastapoker won (kr0.00), mucks

HERO won (kr0.00), showed 7 of Clubs8 of Clubs

Walle4Tilt won (kr0.00), mucks

utgång ikväll, blir lite poker i morgon då jag måste plugga på söndag och därmed tar de lugnt på lördag..

gg, wp, et.c

Postad

utgången i går va ball. lyckades få en utbytesstudent (som jobbade i baren) att adda mig på fejjan genom lite surr. är dock lite orolig över hennes utseende skillz. Har inte accepterat ännu (på fejjan) men visar de sig att hon inte e allt för ful så ska jag försöka plocka den holländska flaggan inom rimlig tid.

Idag har jag vart på stan och ätit massa skitmat men dock druckit det där nya vitamin vattnet "vitamin focus". lurendreri imo..

Ska försöka pressa in 3000 händer + midnattsmötet ikväll.

spelat session 1 nyss. Blev ett plus på 963 kr på 1000 händer. Så ligger nästan +-0 för månaden vilket är mycket skönt.

Hoppar på session 2 nu, hoppas att medriggen håller i sig.

Postad

andra sessionen slutade 1428 kr upp på tusen händer. Mkt skönt. Åkte dock ut i FÖRSTA handen på Midnattsmötet. J3 i big blind. ingen höjning fram till mig. flopp j3A. bettar och degen åker in. Fi har A3. FML

är nu + ca 1000 kr för månaden vilket är mycket skönt efter misärstarten. Blir inte en tredje sessionen som planen var. ska kolla family guy sen slagga.

cheers

Postad

Känner igen mig... gått trögt sedan Januari... Jag har lovat mig själv att när jag inte längre plussar så lägger jag av. Jag plussar fortfarande, men det är inte någon timlön att prata om hittills i år... iaf på SVS

Postad
Jag gillar hur du synar med 32o pf och sen klagar på att du förlorar potten.

Jag vet ju om att om jag träffar så får jag hela hans stack. E du super nit eller? ban plz imo

Detta är ju så bra alltså... Om man inte spelar 32o så är man en nit? Hyfsad range imo. Spelar du 7-2, 8-2 och 9-2 också? Om inte, varför? Du tar ju hela hans stack om du träffar. Stor komedi. Och då är jag snäll.

Postad
Detta är ju så bra alltså... Om man inte spelar 32o så är man en nit? Hyfsad range imo. Spelar du 7-2, 8-2 och 9-2 också? Om inte, varför? Du tar ju hela hans stack om du träffar. Stor komedi. Och då är jag snäll.

sitter en uberfisk på ett bord och höjer varje hand och pottar varje gata så synar jag med kisshänder, svar ja. 7-2 off kanske är lite extremt men jag breddar givetvis min range när spelet är extremt löst.. förståru va jag menar baby?

Postad

spelade lite på everest där de flöt på fint. plussa ca 100 dollar på 665 händer. Spelade ungefär lika många på SVS där jag tyvärr hitta lite rigg händer i slutet som förstörde ett annars fint plus. Slutade upp 285 kr så ska inte klaga. Gått bra nu på sistone efter MISÄRstarten där jag backa 2.5 k kr.. Så nu ligger jag på plus för månaden. Ska försöka grinda mkt nu i februari för sen vips e våren här och då finns ofta intressantare saker att göra.