Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Beror ju helt klart på tycke och smak.

Guitar Hero-paketet måste hamna på listan enbart tack vare sin populäritet och relativa nyskapande.

Assasin's Creed II överraskade positivt. Grymt spel och en klar förbättring till den mycket mer linjära föregångaren.

GTA IV för att GTA-serien alltid äger.

CoD och Battlefield-serierna är som förväntade, kanske till och med lite sämre, men de måste väl vara med på listan. Jag är definitivt inte nöjd med CoD Modern Warfare 2.

Sen finns det ju Fifa som ju alltid är Fifa osv.

Hur man graderar och rangordnar handlar bara om vad man gillar att spela. Vissa vill slakta zombies i drivor, andra vill ha strategi- eller sportspel osv. Men det kan bli en kul tråd om folk kommer med lite recensioner. :-D

Postad
Beror ju helt klart på tycke och smak.

Hur man graderar och rangordnar handlar bara om vad man gillar att spela. Vissa vill slakta zombies i drivor, andra vill ha strategi- eller sportspel osv. Men det kan bli en kul tråd om folk kommer med lite recensioner. :-D

Hehe..

Äger inget spel ännu så man vill kolla av läget! :)

Ös på med spel o recensioner.

Postad

FIFA 10 är alltid bra som sagt. Gått om PES som jag tyckte va mycket bättre innan. MOdern warfare 2 tycker jag iallafall är riktigt bra. Campaignen är riktigt bra med en del nya saker men lite kort som alltid. Multiplayerläget är riktigt beroendeframkallande med att stiga i rank och låsa upp nya saker. Skate serien är bra men kanske inte tar sig in på topp 10.

Postad
Heter det inte Noby Noby Boy? Försöker inte språkpolisa, tänker bara att det blir svårare att hitta med fel stavning. Fast jag vet iofs inte hur PSN funkar.

Kan nog mycket möjligt vara så, jag skrev i all hast :)

Postad
Finns det nåt äventyrsspel nu för tiden där man inte ska snitta och göra slarvsylta av folk?

Assasin's Creed II och Uncharted. Visst, man måste döda folk i båda men det är inga massakrera-spel. Call of Juarez har jag lirat lite på och det var bättre än förväntat. Pang pang och äventyr i vilda västern! :-D

Själv tycker jag att Ratchet & Clank suger fett, men som sagt, smaken är som baken. Blir enklare om du (som du iofs delvis nyss gjorde) berättar vilken typ av spel du är ute efter?