Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

Vad innebär stejka? Typ investera i en pokerspelare? Hur får du ut pengar från honom sen?

 

han skickar pengarna :) Investerar i han och får procent av hans vinster när han inte hade pengar själv :) Ser ljust ut än så länge å kmr förmodligen löna sig hoppas jag :)

Precis börjat följa bloggen. vilken site spelare du på osv?

 

svenska spel samt boss :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Just spelat årets äckligaste session orkar bara inte.

 

Men typ 4 såna här, får in det med toppset mot _4HIGH_ färgdrag som klonkar osv. SKjtu mig bara, kan väl även passa på att be om ursäkt för mitt beteende i chatten (till dom som förtjänar det)

 

 

***** Hand 1214222843 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 9 januari 2010 20:54:48

Anna 47 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: björte68 (203.43)

Plats 5: aidshora (162.71)

Plats 2: solvalla (83.90)

Plats 3: Poonaan (79.65)

Plats 4: stevebc (158.36)

björte68 lägg LM 0.50

solvalla lägg SM 1.00

** Giv **

björte68 [N/A, N/A]

aidshora [10k, 10h]

solvalla [N/A, N/A]

Poonaan [N/A, N/A]

stevebc [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Poonaan Lägg

stevebc Lägg

aidshora Höj till 4.00

björte68 Lägg

solvalla Syna 4.00

*** Flop(Board): *** : [8r, 5k, 6k]

*** Bet Runda 2 ***

solvalla Passa

aidshora All-in 158.71

aidshora All-in 79.90

*** Turn(Board): *** : [8r, 5k, 6k, 3s]

*** River(Board): *** : [8r, 5k, 6k, 3s, 9h]

*** Showdown *** : Rake: 4.20 Totalpott: 164.10

björte68 Lägger mig Vinst: 0.00

aidshora [10k, 10h] Par i tior Vinst: 0.00

solvalla [7h, 7s] Stege med högsta kort nia Vinst: 164.10

Poonaan Lägger mig Vinst: 0.00

stevebc Lägger mig Vinst: 0.00

 

Menmen, har lovat att inte gnälla så får väl fortsätta med det. Bara att vänta på fyllefisken för nog fan har jag edge på dessa saftskallar.

 

höreS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har idag stejjkat en ung väldigt lovande omahakille som är i min ålder (född 1993 för att vara exakt) Vi har kommit överrens om en bra deal. Och jag stejjkade han med 13Inköp på 0,5/1 nivån och han har vunnit 4 än så länge :)

 

 

Lite segt om han inte var sa lovande att han kunde spela ihop 1,3k sjalv :( Hoppas dock att stejken gar bra! :)

 

Tycker du och Stevebc (nick?!) borde lagga ihop era db's, hade varit lattare for oss microf'o'ljare med all lasning pa samma plats ;) GL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite segt om han inte var sa lovande att han kunde spela ihop 1,3k sjalv :( Hoppas dock att stejken gar bra! :)

 

Tycker du och Stevebc (nick?!) borde lagga ihop era db's, hade varit lattare for oss microf'o'ljare med all lasning pa samma plats ;) GL.

 

Ska snacka med stevebc, jag hade faktiskt gått med på det :) Vad kul att du gillar läsningen. Du som är nicklaslid på svs ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menmen, har lovat att inte gnälla så får väl fortsätta med det. Bara att vänta på fyllefisken för nog fan har jag edge på dessa saftskallar.
Haha, nattvärdet på fredagar och lördagar har jag faktiskt inte tänkt på. Spelade själv en pajas-session tidigare i december asnitad kl 7 på morgonen, så finns mycket värde att hämta.

 

Ska snacka med stevebc, jag hade faktiskt gått med på det :) Vad kul att du gillar läsningen. Du som är nicklaslid på svs ?
Ja, vi kan ju se. Vad har hänt med gröngul? Och alla de som spontanskrev i din journal med sina egna inlägg, typ stevebutabi m fl?

 

Ska dock först försöka nå 1/2 som är dagboksmålet sen kan vi ju se. Hade varit trevligt som sagt.

 

Nix. :shock:
Hahah, ofta :)

 

På semester btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, nattvärdet på fredagar och lördagar har jag faktiskt inte tänkt på. Spelade själv en pajas-session tidigare i december asnitad kl 7 på morgonen, så finns mycket värde att hämta.

 

Ja, vi kan ju se. Vad har hänt med gröngul? Och alla de som spontanskrev i din journal med sina egna inlägg, typ stevebutabi m fl?

 

Ska dock först försöka nå 1/2 som är dagboksmålet sen kan vi ju se. Hade varit trevligt som sagt.

 

Hahah, ofta :)

 

På semester btw?

 

Gröngul spelar inte mkt alls längre :/, irltilt vad jag har hört av hans broder :(, och niklas pmar mitt nick ;) Men när vi reggar 1/2 slår vi ihop :) Lär ju vara inom en snar framtid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha men det är ju helt absurt, vem är det då som nickar niklaslid på SvS? För jag har också mött just honom.

 

Synd på gröngul men han kommer väl tillbaka när han gör. Är som sagt på co-op'ad dagbok när jag värmt upp mig på 1/2. Går nog upp när rullen är 5k (nu 4).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha men det är ju helt absurt, vem är det då som nickar niklaslid på SvS? För jag har också mött just honom.

 

Synd på gröngul men han kommer väl tillbaka när han gör. Är som sagt på co-op'ad dagbok när jag värmt upp mig på 1/2. Går nog upp när rullen är 5k (nu 4).

 

Också mött en nicklaslid :S

 

Jo han ska komma tillbaka dock med nytt nick tror jag :) Härligt jag är sjukt överrulad atm, men ska bara plana ut swingen. Sen kör vi stenhårt mot 2/4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, nattvärdet på fredagar och lördagar har jag faktiskt inte tänkt på. Spelade själv en pajas-session tidigare i december asnitad kl 7 på morgonen, så finns mycket värde att hämta.

 

Ja, vi kan ju se. Vad har hänt med gröngul? Och alla de som spontanskrev i din journal med sina egna inlägg, typ stevebutabi m fl?

 

Ska dock först försöka nå 1/2 som är dagboksmålet sen kan vi ju se. Hade varit trevligt som sagt.

 

Hahah, ofta :)

 

På semester btw?

 

Också mött en nicklaslid :S

 

Jo han ska komma tillbaka dock med nytt nick tror jag :) Härligt jag är sjukt överrulad atm, men ska bara plana ut swingen. Sen kör vi stenhårt mot 2/4

 

 

 

Haha, det finns ingen nicklaslid pa svs kan jag lova ;) Levlar inte. Ar till sjoss atm da jag jobbar som sjoman, glomde min laptop eftersom jag monstrade pa min bat typ 12 nyarsdagen?!?!?!? Vaknade obv fortf packad utan varken mobil eller kort + att jag hade hemsl'a'p sa det blev lite stressigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta natten någonsin för mig som pokerspelare, -3,3k mot samma idiotiska fisk som drog ut mig gång på gång. Frågan är om jag lägger ner helt, eller går å lägger mig å gråter blod och krigar igen imorgon. har fått in över 13k händer idag och spyr bara när jag tänker på poker nu.

 

Kan tillägga att killen spelade 74,8/23,8/3,8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta natten någonsin för mig som pokerspelare, -3,3k mot samma idiotiska fisk som drog ut mig gång på gång. Frågan är om jag lägger ner helt, eller går å lägger mig å gråter blod och krigar igen imorgon. har fått in över 13k händer idag och spyr bara när jag tänker på poker nu.

 

Kan tillägga att killen spelade 74,8/23,8/3,8

 

Va ligger rullen på nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta natten någonsin för mig som pokerspelare, -3,3k mot samma idiotiska fisk som drog ut mig gång på gång. Frågan är om jag lägger ner helt, eller går å lägger mig å gråter blod och krigar igen imorgon. har fått in över 13k händer idag och spyr bara när jag tänker på poker nu.

 

Kan tillägga att killen spelade 74,8/23,8/3,8

 

Tråkigt som fan, bara att bryta ihop och komma igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tufft. Det är en helt galen downswing på 0,5/1. Bland de största jag hört om under så kort tid. Inte direkt för att det tröstar. Hur som, du har ju sprungit riktigt fint historiskt med nära 20 PTBB/100 under rätt långa tidsperioder? Kommer ju sådant här då. Historiskt sett är du ändå en vinnande spelare med rejäl marginal. Ta en pokerfri dag eller helg och gör något annat så du rensar ur skallen. Sen kommer du tillbaka starkare efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va ligger rullen på nu då?

 

under 10k

 

Trakigt, bara att sova lite sen upp pa hasten ikv igen.

 

tack för support!

Tråkigt som fan, bara att bryta ihop och komma igen.

 

tack skönt att jag har lite stöd iaf, och inte typ "rätt åt dig snorunge"

 

Riktigt tufft. Det är en helt galen downswing på 0,5/1. Bland de största jag hört om under så kort tid. Inte direkt för att det tröstar. Hur som, du har ju sprungit riktigt fint historiskt med nära 20 PTBB/100 under rätt långa tidsperioder? Kommer ju sådant här då. Historiskt sett är du ändå en vinnande spelare med rejäl marginal. Ta en pokerfri dag eller helg och gör något annat så du rensar ur skallen. Sen kommer du tillbaka starkare efter det.

 

Skönt att höra sånt hör, försökte sova efter ungefär 9-10h sömn senaste 3 dygnen, men kan fan inte sova för mkt tankar som går runt i skallen. Vad som egentligen gick fel?

Riktigt tungt, har beslutat mig för att ta tag i skolan innan jag återkommer igen, vilket kan ta någon dag då jag ligger efter i allt förutom mattematik :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en gnällkärring nu men skolan bör gå före allt. Särskilt när man är så ung som du är. Har ibland spelat för mycket poker själv när jag borde pluggat, och det är ett misstag. Du går bara sista terminen i nian en gång (kanske den viktigaste terminen i ens skolliv) men du kan spela poker när som helst. Finns liksom inget skäl att skynda här på bekostnad av skolan. En annan sak om man sitter med en examen i sin hand och prioriterar pokern, för då har man alltid något att luta sig tillbaka på om pokern skulle gå dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

värsta natten någonsin för mig som pokerspelare, -3,3k mot samma idiotiska fisk som drog ut mig gång på gång. Frågan är om jag lägger ner helt, eller går å lägger mig å gråter blod och krigar igen imorgon. har fått in över 13k händer idag och spyr bara när jag tänker på poker nu.

 

Kan tillägga att killen spelade 74,8/23,8/3,8

 

om du förlorar 3.3k till samma kille undrar jag vem som är fisk här :lol:

 

blubb blubb

 

kolla stimmet gröngul och fjortis disco :-D <*((>-< | <*((>-<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en gnällkärring nu men skolan bör gå före allt. Särskilt när man är så ung som du är. Har ibland spelat för mycket poker själv när jag borde pluggat, och det är ett misstag. Du går bara sista terminen i nian en gång (kanske den viktigaste terminen i ens skolliv) men du kan spela poker när som helst. Finns liksom inget skäl att skynda här på bekostnad av skolan. En annan sak om man sitter med en examen i sin hand och prioriterar pokern, för då har man alltid något att luta sig tillbaka på om pokern skulle gå dåligt.

 

Du har faktiskt helt rätt, du om någon borde ju veta hur viktigt vikten av en bra utbildning och en bra grund i livet är.

 

om du förlorar 3.3k till samma kille undrar jag vem som är fisk här :lol:

 

blubb blubb

 

kolla stimmet gröngul och fjortis disco :-D <*((>-< | <*((>-<

 

SNälla nån, om du kollar hans stats och jämför med mina kanske du kan dra annorlunda slutsatser? Sen kan jag väl bara be dig att GTFO och mogna till lite innan du skriver igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

big creedz till mig btw, har nu skrivit samt gjort bort engelska uppsatserna/svenska uppsatserna.

Fixat lite till mitt tal till svenska nationella. Samt pluggat till de proven jag in te har hunnit göra i de diverse ämnena. Nu tkr jag faktiskt att jag är värd lite spel

 

 

RULLE: 9694kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...