Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vem/vad tror du att du är?

 

ThE ButAbItrOoOonooooonn
Tss Obv.

 

en natt med discos tjej eller med Amy Diamond?
:-) Tror jag tar vem som helst (av kvinnliga könet) över Amy Diamond (Inom rimlig ålder).

 

Spontana tankar kring homosexualitet och shortstackning? Ser du nån koppling?
Långa sessioner av shortstackning kan leda till homosexuallitet, och om det inte gör det så borde det iaf göra det.

 

Hur stor profit 2009? Hur går HU-karriären?

 

Följdfråga: Tror du 2010 kommer bli ett bättre år pengamässigt?

Swingar ju bekant like jude så vet inte var året kan stanna på, har inte heller räknat ut resultatet i December månad, vilket by far vart min mest swingiga månad med halvmille plusset efter en vecka o sedan BE efter två veckor. Tror jag har nått upp till mitt mål för året på 1Miljon kronor o kanske tillomed lite förbi.

 

Känner att det finns mkt mera pengar att hämta inom HU, om man kan behärska sina känslor bra och orkar jobba med sitt spel mera.

 

2010 kommer resultatmässigt bli ett mkt bättre år, hoppas jag kan undvika själv jinxen nu.

 

/ Butabi Out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan postat i Off-Topic delen. Men re-postar även här.

 

 

Bangkok under nyår.

 

 

Snackat länge om att dra ett gäng till Thailand (igen) med start någon dag innan nyår, bokar biljetterna ikväll. Blir tyvärr bara 2personer som sticker ner direkt, efter två personer sembangat sista dagarna. Mig plus Dödsfisken är det som åker, så undrar vilka pfare som redan är där borta och som kanske har lust att dra ihop något till nyårsafton.

 

Eller senare i Januari/Februari, bara skriv massa vad ni håller till och era planer osv så ska vi nog kunna anordna ngt.

 

 

 

 

*Har fortfarande inte bokat biljetter men ska göra innan kvällen slut. Kommer med stor sannolikhet att vara i Bangkok under nyårsafton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spontana tankar kring homosexualitet och shortstackning? Ser du nån koppling?
Allt tyder på det efter de senaste rönen. Shortstackning är både symtom av, och kan leda till, homosexualitet.

 

Själv blir det parfym. Vet dock inte vilken än, och man kan ju inte fråga nu vad hon gillar.
lol

 

Hon fick parfymen i julklapp idag. Hennes gensvar blev att hon gjorde slut med mig. Hade dock inte med julklappen att göra. Gör dock inget, då jag har gått +-0 på förhållandet efter ölkylaren jag fick. RIKTIGT nice grej alltså, ölen blir duktigt kall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hon fick parfymen i julklapp idag. Hennes gensvar blev att hon gjorde slut med mig. Hade dock inte med julklappen att göra. Gör dock inget, då jag har gått +-0 på förhållandet efter ölkylaren jag fick. RIKTIGT nice grej alltså, ölen blir duktigt kall.

 

precis, ev- på flickvänner :) (ska själv inte säga något, när jag speelat så mkt mindre sen jag skaffa en)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

precis, ev- på flickvänner :) (ska själv inte säga något, när jag speelat så mkt mindre sen jag skaffa en)
Kommer spela mer +EV nu faktiskt vilket väger upp.

 

Sticker snart iväg till MediaMarkt hitta dator och K-amera bla. Sjukt jobbigt, hade gärna beställt via nätet, men tänker ju bara en dag före hela tiden, så e nog lite sent nu.

 

Sen blir det grind hela natten så man har råd att leva i ***.

Delar vi samma förnamn btw?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha :-P

 

he he he :lol:

 

faktiskt inte, uppskattar gärna en förklaring ;)

 

:oops:

 

Tjena fjortisdisco.

 

Spelet inatt flöt på bra och jag börjar bli klar för sängen, lol dygnsrytm.

Bokade av ett fint resultat på 35 luckor. Allt från "omahaskott" i princip, kul. drog mig en bit över 100K-strecket för månaden på leos vis, fast i kronor då inte €uros.

 

hoppas du mår bra, och att du och dina nära har haft en trivsam jul osv osv.

 

/Omar Viking

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyndigt... ^^

he he he :lol:

 

 

 

:oops:

 

Tjena fjortisdisco.

 

Spelet inatt flöt på bra och jag börjar bli klar för sängen, lol dygnsrytm.

Bokade av ett fint resultat på 35 luckor. Allt från "omahaskott" i princip, kul. drog mig en bit över 100K-strecket för månaden på leos vis, fast i kronor då inte €uros.

 

hoppas du mår bra, och att du och dina nära har haft en trivsam jul osv osv.

 

/Omar Viking

 

busunge, wp ;p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...