wyyyxz Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Hej! Jag fick hem ett Nintendo Wii idag som jag beställt av Pokerstars. Men jag får det inte riktigt att fungera. Det kommer upp felmeddelanden hela tiden, det står: "An error has occurred. Press the Eject Button and remove the disc then turn the Wii console off and refer to the wii operations manual for help troubleshooting." Det konstiga är jag har fått det att fungera en gång så långt att jag fick spela en tennismatch. Men sen kom felmeddelandet igen och det kommer upp vid olika tidpunkter hela tiden. Någon som upplevt samma problem eller vet vad det kan bero på? Citera
heltok Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Hej! Jag fick hem ett Nintendo Wii idag som jag beställt av Pokerstars. Men jag får det inte riktigt att fungera. Det kommer upp felmeddelanden hela tiden, det står: "An error has occurred. Press the Eject Button and remove the disc then turn the Wii console off and refer to the wii operations manual for help troubleshooting." Det konstiga är jag har fått det att fungera en gång så långt att jag fick spela en tennismatch. Men sen kom felmeddelandet igen och det kommer upp vid olika tidpunkter hela tiden. Någon som upplevt samma problem eller vet vad det kan bero på? pröva damma av skivan och håll tummarna. Citera
Sisko Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Exakt det där felmeddelandet fick jag när barnen hade repat skivan. Jag mailade Bergsala och fick en ny. Citera
wyyyxz Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Postad 2 December , 2009 Exakt det där felmeddelandet fick jag när barnen hade repat skivan. Jag mailade Bergsala och fick en ny. Jag har testat med en annan skiva nu och det blev ingen förbättring. Citera
Saint_Bjorn Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Uppdaterat drivrutinerna? Citera
wyyyxz Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Postad 3 December , 2009 Uppdaterat drivrutinerna? Hur gör man det? Jag har mejlat wii-support och de hade inget annat förslag än att skicka tillbaka den. Citera
Saint_Bjorn Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Tror menyn heter Settings (längst ned i vänstra hörnet). Inte helt logiskt sen, men om du bläddrar vidare så hittar du till slut. (Wii måste så klart vara anslutet till bredbandet.) Fast om det vore relevant för ditt problem så borde det vara standardsvar från supporten. Citera
Recommended Posts