Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag fick hem ett Nintendo Wii idag som jag beställt av Pokerstars. Men jag får det inte riktigt att fungera. Det kommer upp felmeddelanden hela tiden, det står: "An error has occurred. Press the Eject Button and remove the disc then turn the Wii console off and refer to the wii operations manual for help troubleshooting."

Det konstiga är jag har fått det att fungera en gång så långt att jag fick spela en tennismatch. Men sen kom felmeddelandet igen och det kommer upp vid olika tidpunkter hela tiden.

Någon som upplevt samma problem eller vet vad det kan bero på?

Postad
Hej!

Jag fick hem ett Nintendo Wii idag som jag beställt av Pokerstars. Men jag får det inte riktigt att fungera. Det kommer upp felmeddelanden hela tiden, det står: "An error has occurred. Press the Eject Button and remove the disc then turn the Wii console off and refer to the wii operations manual for help troubleshooting."

Det konstiga är jag har fått det att fungera en gång så långt att jag fick spela en tennismatch. Men sen kom felmeddelandet igen och det kommer upp vid olika tidpunkter hela tiden.

Någon som upplevt samma problem eller vet vad det kan bero på?

pröva damma av skivan och håll tummarna.

Postad
Exakt det där felmeddelandet fick jag när barnen hade repat skivan. Jag mailade Bergsala och fick en ny.

Jag har testat med en annan skiva nu och det blev ingen förbättring.

Postad

Tror menyn heter Settings (längst ned i vänstra hörnet). Inte helt logiskt sen, men om du bläddrar vidare så hittar du till slut. (Wii måste så klart vara anslutet till bredbandet.)

Fast om det vore relevant för ditt problem så borde det vara standardsvar från supporten.