Gå till innehåll

Poker i Kil eller Karlstad


Thomas90

Recommended Posts

  • 1 month later...
Någon som brukar spela limit hold em med mindre insatser i Kil eller Karlstad? Jag är en nybörjare av hold em och vill testa och spela live spel.

Skriv gärna i tråden eller PMa mig om ni har en plats ledig och inte spelar med för höga insatser. :-)

 

Inte limit holdem specifikt men vi är ett gäng som brukar träffas och lira 5-5 DC i karlstad och ptja ibland befinner vi oss faktiskt i kil ;-) Vi brukar vara 6-9 spelare per gång och det brukar vara lir en gång i månaden ungefär.

Populäraste spelen är vällan SöKö8, PLO/PLO8, 7CS8, Badugi, 2-7TD/A-5TD, CrazyPineapple och ibland något Texas NL varv. Släng iväg ett pm om du är sugen på att vara med så kan jag höra av mig inför nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Jag hänger också på om det är något på gång!

 

Hur mycket erfarenhet har ni och i vilket spel? Jag har inte så mycket och vill inte spela om mer än någon hundring till att börja med då jag inte har mycket att lägga undan.

Vad tycker ni? Eller vill ni spela om 500 och högre endast? Att mötas kommer inte för min del vara att tjäna pengar först och främst. Jag vill lära mig spelet och bli bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...