Thomas90 Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Någon som brukar spela limit hold em med mindre insatser i Kil eller Karlstad? Jag är en nybörjare av hold em och vill testa och spela live spel. Skriv gärna i tråden eller PMa mig om ni har en plats ledig och inte spelar med för höga insatser. Citera
cDk Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Någon som brukar spela limit hold em med mindre insatser i Kil eller Karlstad? Jag är en nybörjare av hold em och vill testa och spela live spel. Skriv gärna i tråden eller PMa mig om ni har en plats ledig och inte spelar med för höga insatser. Inte limit holdem specifikt men vi är ett gäng som brukar träffas och lira 5-5 DC i karlstad och ptja ibland befinner vi oss faktiskt i kil Vi brukar vara 6-9 spelare per gång och det brukar vara lir en gång i månaden ungefär. Populäraste spelen är vällan SöKö8, PLO/PLO8, 7CS8, Badugi, 2-7TD/A-5TD, CrazyPineapple och ibland något Texas NL varv. Släng iväg ett pm om du är sugen på att vara med så kan jag höra av mig inför nästa gång. Citera
J-O Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Jag bor på Skoghall och hänger på om det finnes plats. Citera
Thomas90 Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2010 2 nya som kommer förhoppningsvis då. Jag har skickat ett PM till cDK... Åker du till karlstad om alla gör upp en tid för att spela någongång? Har du mail? Vi kan snacka mer där kanske? Citera
Soni Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Bor I Karlskoga och tar mig lätt in till Karlstad utan probs.. Så om ni slänger ihop någon turre någon gång så är jag på! Citera
Hygglo Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Bor I Karlskoga och tar mig lätt in till Karlstad utan probs.. Så om ni slänger ihop någon turre någon gång så är jag på! Du vet väl om att det finns en klubb i Karlskoga med turneringar en gång/månad? Skicka PM om du vill ha mer info. Citera
hogge75 Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Självklart kommer jag. du har pm Det är bra, vi behöver lite mer Rock n Roll till våra spel i Karlstad Citera
J-O Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Det är bra, vi behöver lite mer Rock n Roll till våra spel i Karlstad Klart som fan att det ska va rock n roll Citera
bensjo Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Klart som fan att det ska va rock n roll Är det det här du syftar på? Citera
cDk Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Bor I Karlskoga och tar mig lätt in till Karlstad utan probs.. Så om ni slänger ihop någon turre någon gång så är jag på! Vi spelar enbart cashgame numera Citera
Soni Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 Du vet väl om att det finns en klubb i Karlskoga med turneringar en gång/månad? Skicka PM om du vill ha mer info. Har skickat PM=) Citera
Goldwinner Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 Är nyinflyttad i närheten men jobbar inne i karlstad. Poker sugen som fan att lira live så hör gärna av er ni som är sugna. Kan just nu på söndagar. Har pm cdk. Ha det bra Citera
mikaela Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Jag hänger också på om det är något på gång! Citera
Thomas90 Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jag hänger också på om det är något på gång! Hur mycket erfarenhet har ni och i vilket spel? Jag har inte så mycket och vill inte spela om mer än någon hundring till att börja med då jag inte har mycket att lägga undan. Vad tycker ni? Eller vill ni spela om 500 och högre endast? Att mötas kommer inte för min del vara att tjäna pengar först och främst. Jag vill lära mig spelet och bli bättre. Citera
mikaela Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Mellan 100-300 turneringsinköp tycker jag är lagom. Citera
Thomas90 Postad 11 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2010 Jag håller med. Några som hänger på issåfall? Någon som bor i karlstad som vi kan spela hos då? Skicka PM till mig ni som har intresse så kan vi bestämma någon gång vi kan spela. Vi kanske kan vara hos mig och spela men är inte säker än. Citera
Recommended Posts