Thomas90 Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Någon som brukar spela limit hold em med mindre insatser i Kil eller Karlstad? Jag är en nybörjare av hold em och vill testa och spela live spel. Skriv gärna i tråden eller PMa mig om ni har en plats ledig och inte spelar med för höga insatser. Citera
cDk Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Någon som brukar spela limit hold em med mindre insatser i Kil eller Karlstad? Jag är en nybörjare av hold em och vill testa och spela live spel. Skriv gärna i tråden eller PMa mig om ni har en plats ledig och inte spelar med för höga insatser. Inte limit holdem specifikt men vi är ett gäng som brukar träffas och lira 5-5 DC i karlstad och ptja ibland befinner vi oss faktiskt i kil Vi brukar vara 6-9 spelare per gång och det brukar vara lir en gång i månaden ungefär. Populäraste spelen är vällan SöKö8, PLO/PLO8, 7CS8, Badugi, 2-7TD/A-5TD, CrazyPineapple och ibland något Texas NL varv. Släng iväg ett pm om du är sugen på att vara med så kan jag höra av mig inför nästa gång. Citera
J-O Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Jag bor på Skoghall och hänger på om det finnes plats. Citera
Thomas90 Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2010 2 nya som kommer förhoppningsvis då. Jag har skickat ett PM till cDK... Åker du till karlstad om alla gör upp en tid för att spela någongång? Har du mail? Vi kan snacka mer där kanske? Citera
Soni Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Bor I Karlskoga och tar mig lätt in till Karlstad utan probs.. Så om ni slänger ihop någon turre någon gång så är jag på! Citera
Hygglo Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Bor I Karlskoga och tar mig lätt in till Karlstad utan probs.. Så om ni slänger ihop någon turre någon gång så är jag på! Du vet väl om att det finns en klubb i Karlskoga med turneringar en gång/månad? Skicka PM om du vill ha mer info. Citera