ebisumaru Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Mtp att pokern går skit för tillfället har jag börjat lira COD Black ops på xbox live. Jag är fortfarande rätt nära värdelös och alla som sitter och hamrar live är ju allt som oftast megabra så vore skoj att möta några härifrån någongång för att se om man har mer att hämta då Warhawk PK! Citera
Leooo Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Bjuder på den! EDIT: Känns ju knappt, har smeten osv Jasså? Rykterna går att det är någons annan plånbok det gör ont i när du backar =) Citera
jutteson Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Luap och Leooo, har ni någonsin träffats live? Om inte, vad gör ni när ni ser den andre? Ett kokt stryk eller HU4Rollz? Citera
Leooo Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Nä, men du kanske hör det du vill höra. För övrigt är du en riktig douche till människa. Man är inte inne och hackar efter nivå-misär-whine. Det är ytterst standard i pokerkretsar, även om man har bestämt sig för att hata någon. Jaha, inte slå på den som ligger menaru? Sry men det var du som lärde mig, so back at u zlingggg Citera
Starfitter Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 1. Behovet att kanalisera missnöje, kritik, frustration överförs till en person. 2. Denne syndabock förstår till en början ingenting men känner sig allt mer ifrågasatt. 3. Attityderna hårdnar efter hand. Bagateller förstoras, och behandlingen av syndabocken blir alltmer kränkande. 4. Chef, fack, personalavdelningar (se:mods) nonchalerar signalerna - Beteckningen "sandlåda" är vanlig. 5. Syndabocken börjar öppet säga ifrån och anger sig vara förföljd. De som anklagas kommer med motbeskyllningar. Nu finns ytterligare skäl att angripa offret. 6. Försök att blir av med syndabocken startar. Denne visar allt allvarligare tecken/krisreaktioner. Leder ofta till långvarida sjukskrivningar (se: lurking) 7. Om denna ger upp redan här så finns stor risk att en ny syndabock utses eftersom orsaken - wajnbehovet - inte återgärdats. 7 av mobbningens tunga steg edit: kan inte någon snälla göra min uppgift i konflikthantering, som ni ser gör jag vad som helst för att slippa den Citera
easylife Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera
ebisumaru Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Kan tänka mig att faktiskt ta tag i saker och dra hem det om vi blir ett gäng. Lägger dock uppgiften att dra ihop ett gäng på dig Sure thing. Vem vill vara med? Citera
sexyterran Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 alla: lägg ner edit: starfitter. ändå bra inlägg fast det kommer gå obemärkt. Citera
Elitloppet Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 haha läste ikapp på skype. Du kan nog vara lugn Citera
valterego Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Mtp att pokern går skit för tillfället har jag börjat lira COD Black ops på xbox live. Jag är fortfarande rätt nära värdelös och alla som sitter och hamrar live är ju allt som oftast megabra så vore skoj att möta några härifrån någongång för att se om man har mer att hämta då Jag är sjukt usel, men är gärna med om det blir spel över live. Citera
-PK- Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Jag är sjukt usel, men är gärna med om det blir spel över live. sweeeeet! När en legend som Valterego ansluter så lär ju fler hänga på.. Citera
killerwolf Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 sparka, inte slå. Vem fan slår på någon som ligger? då måste man ju ner med överkroppen o böka. Eller har ni alla gorillaarmar? Citera
Namlleh Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Känner mig lite dåligt uppdaterad. Refresh me plz. /Snoop dee ooo doouble G. Paid the co$t 2 be the bo$$ Citera
m1978 Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Idag såg man en team3000 kändis på Ica maxi Citera
Jamton Postad 13 Mars , 2011 Rapport Postad 13 Mars , 2011 Jag är sjukt usel, men är gärna med om det blir spel över live. Samma här. Lirar gärna nån match Citera
Recommended Posts