Mecklenburgare Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 kanske inte exakt MIN då men jag och en polare hade ett långt jävla samtal om det för ett tag sen, men säkert många som har tänk på samma sak innan mig Ungefär som att det säkert är fler som utvecklat relativitetsteorin innan jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 Surt på äckelveckan, men wp på årsresultatet Luppen Resan till gbg skulle ta ca 1.5h. Loket gick sönder, så tog 7h hehehehe. Har iaf ett riktigt fint hotellrum och fick upp en perfekt RS-pepparstek igår, så mår riktigt fint ändå @ PK: Meddela lunchplaner när du vaknar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 Surt på äckelveckan, men wp på årsresultatet Luppen Resan till gbg skulle ta ca 1.5h. Loket gick sönder, så tog 7h hehehehe. Har iaf ett riktigt fint hotellrum och fick upp en perfekt RS-pepparstek igår, så mår riktigt fint ändå @ PK: Meddela lunchplaner när du vaknar Slå mig en signal (pk har numret) så drar vi o käkar lunch på Shiraz. Vilket hotell bor ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 Slå mig en signal (pk har numret) så drar vi o käkar lunch på Shiraz. Vilket hotell bor ni på? Awsome! Jag bor på opalen (i de nybyggda våningarna som verkar vara nuts överlag). Ekan skulle ha bott med mig, men han missade flyget och skiter helt i resan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 gå in på skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 gå in på skype. Svara på skype Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 har ett förslag till G.T.O. listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 28 December , 2010 Rapport Share Postad 28 December , 2010 Inatt är det starcraft-night imo. Alla som är sugna får skriva en rad på skype, och är det några unknowns som vill vara med och leka får ni göra det i mån av plats PM isf! sysslar inte med såna pissespel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Hej! Idag ska det nya året skottas in. Resultatet avgör hur full jag blir i morgon! Wish me luck Mvh Groggluder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Funderar på spelledigt. Ingen fattar hur sjukt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Kan nog bli ett nattpass ändå.. får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 torsdag - då spelar man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Gott nytt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Hellre sån här nyårsmusik : Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 torsdag - då spelar man vann du nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Gott nytt spelår!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Inatt är det starcraft-night imo. Alla som är sugna får skriva en rad på skype, och är det några unknowns som vill vara med och leka får ni göra det i mån av plats PM isf! Va lirar du för ras & hur högt är du rankad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Gott nytt år! Mvh den enda som inte festar ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Gott nytt år!Mvh den enda som inte festar ikväll Jag festade inte heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Jag festade inte! Lovar. Gick upp nu efter att ha lagt mig 10 igår kväll. Mvh GP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Festade inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 1 Januari , 2011 Rapport Share Postad 1 Januari , 2011 Själv så firade man nykter nyår med mörkpoker mot RilleG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts