Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ingen i hela världen har nog en aning om hur det är att ligga bredvid emop1 efter en världsrekordfylla i hongkong igår. Han snodde bland annat en vipbås på en fullsatt klubb i en armanibutik och vakten ville slänga ut han 5ggr men han vek aldrig ner sig. Kvällen slutade såklart springandes i ghettokvarter och en rejäl faceplant i duschen imorse av mig i hotellrummet. Väntar justnu på roomservice och "15 rejäla smällar" av emop1 innan jag antingen ska ta mitt liv i poolen eller gå ut och köpa kinesisk supermedicin mot bakfylla. Typ hundöron eller sjögurkor och allt efterblivet dom säljer här som dom tror typ stoppar cancer.

Imorrn blir det nog tillbaka till Macau och spelberoa vidare nån vecka. Tror Macau poker cup championchip börjar vilken dag som helst och typ den 7nov börjar APT macau. Men hoppas som sagt att jag är totalt jävla stendöd innan dess. Annars blir det att hoppa macaubungyn utan rep, det är hundra.

Mvh Tallkotten som skiter grankottar in the far east

Postad

Glömde såklart att säga det bästa av allt. emop1 hade för lite deg för att pynta taxin, slutade med att han gav chaffisen för lite pengar och sedan hotade han och sa att han hade 2 pistoler på sig medans jag sa åt han att "shut the fuck up".

Var precis på 7eleven och köpte tandläkarmasker för att smälta in bättre bland asiater med sarsnojja.

Mvh världens fränaste människa

Postad
Glömde såklart att säga det bästa av allt. emop1 hade för lite deg för att pynta taxin, slutade med att han gav chaffisen för lite pengar och sedan hotade han och sa att han hade 2 pistoler på sig medans jag sa åt han att "shut the fuck up".

Var precis på 7eleven och köpte tandläkarmasker för att smälta in bättre bland asiater med sarsnojja.

Mvh världens fränaste människa

guld guld guld

Postad

idag mår man fint. för bakis för att skriva nåt om gårdagen. hong kong är sjukt iaf och snitt IQn i kina ligger på 69.

imorn ska vi tillbaks till macau i minst 4-5 dagar sen får vi se om jag joinar de andra i amsterdam eller åker direkt hem eller mer

fyfan vilken jävla guldlista ni gjort! så jävla sjuk haha

mvh

slash & london

Postad

Att han en mupp1 och en bajskotte springandes runt själva i Asien lixom :( Dock väldigt vackert att smyga sig in på Armani club och hussla till sig en annans bord! Hoppas ni överlever och kommer hem snart.

Postad
Att han en mupp1 och en bajskotte springandes runt själva i Asien lixom :( Dock väldigt vackert att smyga sig in på Armani club och hussla till sig en annans bord! Hoppas ni överlever och kommer hem snart.

Ja gubbtjyven hustlar till sig det han vill ha liksom. Tror dock det kan bli svårt att överleva och komma hem dock. För emoppen säger till mig minst 20ggr/dag att han kan döda mig när han vill och att han ska "Dynga ner mig".

Idag gjorde emoppen kullerbyttor och poolen, stod på händer i poolen och sen höll andan så länge han kunde under vattnet. Världens äldsta 5åring.