NikLasVegas Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 bra bumpat Vad gör man inte. Namnet förtjänar att vara med imo. Watoz låt: http://open.spotify.com/track/0NXMLQCplMVhpr7gGNcQnn Citera
NikLasVegas Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 hmmmm, King without a crown - Matisyahu http://open.spotify.com/track/1HbWzBbpUCWaSkTdovAYCa Sulla http://open.spotify.com/track/2PzD3nBTvCjP1mNtuOPcnJ Utång nu. Hare pf.. Citera
Eblinho Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Ett samtal på förfest. Idiotnr 1- Ja hennes Mamma har ju fan inget körtkort. Idiotnr 2- Hon har ju fan inte ens bil Citera
Supertequila Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 In i listan imo! att det dessutom var en bra låt förhöjer ju värdet. Citera
KungKroon Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Har för mig att vi hade den i listan men var tvugna att ta bort den för att den var så jävla dålig Kommer inte ihåg vad det var för nåt och orkar obv inte lyssna igen. Kan det ha varit trancegrejen? Citera
garpen Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 Sjuka ni är Garp - Fröken söndag Askerladden - Med Ludvig i säcken jette bra... Citera
GG Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 What kroon said. Skandal att den inte kan vara med, skulle kosta för mkt pengar att ha den i listan Citera
byling Postad 30 Oktober , 2010 Rapport Postad 30 Oktober , 2010 http://open.spotify.com/user/byling/playlist/5hCPNZ9fSvlKkRW953r2bQ Citera
gEeWhiZm8 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 I take my chanses on the river Citera
tallkotten Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Ingen i hela världen har nog en aning om hur det är att ligga bredvid emop1 efter en världsrekordfylla i hongkong igår. Han snodde bland annat en vipbås på en fullsatt klubb i en armanibutik och vakten ville slänga ut han 5ggr men han vek aldrig ner sig. Kvällen slutade såklart springandes i ghettokvarter och en rejäl faceplant i duschen imorse av mig i hotellrummet. Väntar justnu på roomservice och "15 rejäla smällar" av emop1 innan jag antingen ska ta mitt liv i poolen eller gå ut och köpa kinesisk supermedicin mot bakfylla. Typ hundöron eller sjögurkor och allt efterblivet dom säljer här som dom tror typ stoppar cancer. Imorrn blir det nog tillbaka till Macau och spelberoa vidare nån vecka. Tror Macau poker cup championchip börjar vilken dag som helst och typ den 7nov börjar APT macau. Men hoppas som sagt att jag är totalt jävla stendöd innan dess. Annars blir det att hoppa macaubungyn utan rep, det är hundra. Mvh Tallkotten som skiter grankottar in the far east Citera
tallkotten Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Glömde såklart att säga det bästa av allt. emop1 hade för lite deg för att pynta taxin, slutade med att han gav chaffisen för lite pengar och sedan hotade han och sa att han hade 2 pistoler på sig medans jag sa åt han att "shut the fuck up". Var precis på 7eleven och köpte tandläkarmasker för att smälta in bättre bland asiater med sarsnojja. Mvh världens fränaste människa Citera
Burning Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 tallkotten, var det här från en tidigare fylla Citera
tallkotten Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 tallkotten, var det här från en tidigare fylla Det är liksom därifrån jag fått nicket tallkotten Citera
GG Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Glömde såklart att säga det bästa av allt. emop1 hade för lite deg för att pynta taxin, slutade med att han gav chaffisen för lite pengar och sedan hotade han och sa att han hade 2 pistoler på sig medans jag sa åt han att "shut the fuck up". Var precis på 7eleven och köpte tandläkarmasker för att smälta in bättre bland asiater med sarsnojja. Mvh världens fränaste människa guld guld guld Citera
emop1 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 idag mår man fint. för bakis för att skriva nåt om gårdagen. hong kong är sjukt iaf och snitt IQn i kina ligger på 69. imorn ska vi tillbaks till macau i minst 4-5 dagar sen får vi se om jag joinar de andra i amsterdam eller åker direkt hem eller mer fyfan vilken jävla guldlista ni gjort! så jävla sjuk haha mvh slash & london Citera
tallkotten Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 guld guld guld Du vet ju hur det kan bli med en full gubbe Citera
Watoz Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Att han en mupp1 och en bajskotte springandes runt själva i Asien lixom Dock väldigt vackert att smyga sig in på Armani club och hussla till sig en annans bord! Hoppas ni överlever och kommer hem snart. Citera
tallkotten Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Att han en mupp1 och en bajskotte springandes runt själva i Asien lixom Dock väldigt vackert att smyga sig in på Armani club och hussla till sig en annans bord! Hoppas ni överlever och kommer hem snart. Ja gubbtjyven hustlar till sig det han vill ha liksom. Tror dock det kan bli svårt att överleva och komma hem dock. För emoppen säger till mig minst 20ggr/dag att han kan döda mig när han vill och att han ska "Dynga ner mig". Idag gjorde emoppen kullerbyttor och poolen, stod på händer i poolen och sen höll andan så länge han kunde under vattnet. Världens äldsta 5åring. Citera
KungKroon Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 hahahaha hade betalat lika mycket som gretko för en filmkamera i pannan på nån av er Citera
emilio_15 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 rakad skalle och spela jävligt LAG irl så blir det en billig resa Citera
tallkotten Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 rakad skalle och spela jävligt LAG irl så blir det en billig resa Bra att du har koll emil. Du vet att du måste raka skallen innan du kommer ner va? Citera
emilio_15 Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Bra att du har koll emil. Du vet att du måste raka skallen innan du kommer ner va? jag har fula födelsemärken på skallen plus att jag vet att du vill ligga och pilla i mina lockar Citera
Recommended Posts