Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 hoppas du vinner sm punken! Citera
Luap Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Postad 27 November , 2009 hoppas du vinner sm punken! Jag då? Har ni skaffat kontor? Eller innebär kontoret Luppens palats ? Palatset obv. Vi har klämt in oss fem pers i vardagsrummet och madgrindar atm. SlaveDave agerar sänke i turrebolaget, precis som vanligt. Citera
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Jag då? sry slav under pk efter ams Citera
sexyterran Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 babababababbaba dagbok Luap Punkrock_kid MrJimmy Bild på Billy hahaha nuts Citera
DrClemetnz Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Ryktas om att PK har bra kortsnitt ikväll. Förvånande... Citera
ea_0707 Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Hur går poker-SM grabbar? Själv har vi ledaren i lägenheten... Citera
-PK- Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Bra jobbat Erik, Geewhiz o co. Jag går okej me 26k, Jimpa går fint me 42k och Luppski är tyvärr utslagen Citera
ea_0707 Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Gött att man inte är ensam att vara utslagen då Citera
iamivar Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 alltså jag förstår inte, i sista minuten väljer ni sthlm istället för sveriges turarhuvudstad, när det tillåmed är extremturarmånad på gång där? ah gl osv Citera
Luap Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Postad 27 November , 2009 alltså jag förstår inte, i sista minuten väljer ni sthlm istället för sveriges turarhuvudstad, när det tillåmed är extremturarmånad på gång där? ah gl osv Här turar vi ju också Citera
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Postad 28 November , 2009 Vidare till dag 2, läckte som ett såll sista 20min men lever iaf! Pos 7 inför imorn edit: Obv inte luppen som är vidare Citera
Rooney Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Haha klart jimpa kommer ro hem skiten på hemmaplan! Citera
GG Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Tja gibbsson! Btw, grattis till framgångarna allihopa här på pokerforum Citera
-PK- Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Trist avslutning på SM igår. Byggde upp en ganska fin stack och låg länge runt dubbla average men sedan kommer en pot där en fitta slowrollar mig pre med kungarna mot min AK och gör att jag är nere igen. Lyckas dubbla mot samma kille men efter ett marginellt spelat andrapar och två raka fliptorskar så är det svårt att gå vidare till dag 2:-( Bustade runt 160e plats vilket var lite surt men man får se det positiva, nu behöver jag inte tänka på att spela dag 2 utan kan fokusera helt på kvällens utgång som kommer inkludera ett gäng fyllt av IRL-kungar. Får hoppas att Jimpa tar sig i kragen och åker ur turren snart så han också han koncentera sig på drickandet Citera
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Postad 28 November , 2009 Trist avslutning på SM igår. Byggde upp en ganska fin stack och låg länge runt dubbla average men sedan kommer en pot där en fitta slowrollar mig pre med kungarna mot min AK och gör att jag är nere igen. Lyckas dubbla mot samma kille men efter ett marginellt spelat andrapar och två raka fliptorskar så är det svårt att gå vidare till dag 2:-( Bustade runt 160e plats vilket var lite surt men man får se det positiva, nu behöver jag inte tänka på att spela dag 2 utan kan fokusera helt på kvällens utgång som kommer inkludera ett gäng fyllt av IRL-kungar. Får hoppas att Jimpa tar sig i kragen och åker ur turren snart så han också han koncentera sig på drickandet När kommer du? Vi slänger in ölen i kylen nu Citera
-PK- Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 När kommer du? Vi slänger in ölen i kylen nu Vet inte riktigt när jag dyker upp. Ska ta de lite lugnt hemma först men lär väl inte dyka upp alltför sent Citera
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Postad 28 November , 2009 I det riktiga kontoret käkar vi inte nuggetz och skräp. Vi är seriösa pojkar. Citera
jkkman Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Ser jävligt gott ut! Utsvulten med ett tomt kylskåp är inte nöten! . Citera
Elitloppet Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Mackorna ser torftiga ut. På med lite smaskig röra ffs! Citera
Recommended Posts