Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Såja, de ser ut som de blir ett trevligt gäng som joinar under SM. Jag kommer att befinna mig i Sthlm från söndag för ska ner och titta på en kompis som har nå avslutningsskit med nå cirkus. Vilka dagar har alla tänkt spela? Själv funderar jag på att regga 1A. Tänkte även skämma ut mig och spela Omaha-eventet :S.

 

Puss å kram ses på lan!

 

Edit: Som ett billigare alternativ är jag rätt sugen på denna http://www.webhallen.com/hardvara/106958-sony_vaio_vpc-f11s1e-b-core_i7_720qm-6gb-500gb-16.4_tft-gf_gt_330m-bluray-win_7_hp. Gretko har den bla och han är iaf nöjd. Nån som har någon kommentar på denna? Och ställer frågan igen om de är onödigt att köpa en Mac om jag bara kommer använda windos igen? Jag har som ni kanske ser löjlig beslutsångest och all hjälp skulle uppskattas.

 

Edit2: Nu fick jag panik för jag kom ju på att jag måste ha datorn innan nästa vecka :S. Så jag beställer nog Vaion jag länka för jag tror de var väldig snabb leveranstid på den. Och man kan väl skicka tillbaka den om man ej är nöjd? Har för mig att de är öppetköp 10-14 lr nått sånt?

 

 

Hej, jag har exakt den datorn du länka till vaion och är grymt nöjd över den! kliniskt snygg och bra upplösning gör att mulittablandet blir fint, bara input glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej, jag har exakt den datorn du länka till vaion och är grymt nöjd över den! kliniskt snygg och bra upplösning gör att mulittablandet blir fint, bara input glgl

 

Thx för input. Jag beställde den för jag måste ha en dator innan fredag. Känns dock som de kan bli lite tight, men de stod iaf leveranstid 1-3 dagar så de är väl bara att hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu var de alldeles för länge sen vi var ute å reste å myste i samma säng. INTE ok!

 

Förövrigt har min bärbara dator finally gjort sitt efter allt för många slag, så nu är den stendöd och jag lär köpa en ny abrupt. Så mina damer och herrar, vad rekar ni för datorn åt en halvgul watoz? Jag är jävligt sugen på Vaion som ivar köpte lr en Macbook pro 17". Men jag funderade lite på om de är värt att köpa en Macbook om jag förmodligen baara kommer använda Windows. Jag vill mest ha den för den är så sexig :oops:. Skulle uppskattas väldigt mkt om någon kunde ge förslag på någon annan bra pokerdator. Gärna lite billigare också.

 

Tycker även att Ivar skall ge en liten recension av Vaion.

 

/ Sandra

 

Vaio är nöten, jag är inne på min sjunde :)

 

Jag kör en AW (18,4") för den riktiga grinden, samt en X (11") när man vill lattja i bilen, på tåg eller flyg...

 

Om du bara vill ha en så hade jag personligen satsat på en 16,4", de är ändå lätta och smidiga (runt 3 kg), men ger HD upplösning som ändå inte är pytteliten.

 

FW-serien är fin tex...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaio är nöten, jag är inne på min sjunde :)

 

Jag kör en AW (18,4") för den riktiga grinden, samt en X (11") när man vill lattja i bilen, på tåg eller flyg...

 

Om du bara vill ha en så hade jag personligen satsat på en 16,4", de är ändå lätta och smidiga (runt 3 kg), men ger HD upplösning som ändå inte är pytteliten.

 

FW-serien är fin tex...

 

 

Räknas det ens till en laptop? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag o Sofie körde precis tacosturnering på balkongen. Hon körde freezeout, jag körde turbokub. Rent guld!

 

Själv körde jag en turbokub ryggbiff, dock microstakes cirka 300gr totalt. Kör dock en Unl rebuy på vinet med dubbeladdon

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puni!!!!!!!!! När är din fruga i Vegas? Saknar henne

 

Det gör jag också vill jag lova! Hon är där 28 juni-10 juli om jag minns rätt. Rätt säker på att hon flyger ut den 28e iaf. Fått nys om att Mrs Punkrock kommer flyga ut till Vegas en sväng också, 4-14 juli tyckte jag mig läsa på facebook : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag farsan och syster campade i z-parken varje år i typ fem år i sträck med två andra farsor och barn. fotboll, vattenrutschbana och minigolf, fyfan va bra de va. En gång fick vi autografer från typ hela zeros också, kanske har limmets!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...