Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och månaden rullar på iaf!

 

** Spel-ID 3344302392 startar - 2010-05-25 18:43:15

** Ceres 2 [Hold'em] (50|100 NL - Cash Game) Äkta peng.

 

PlsLetMeLose sitter på plats 1 med €11963.00

marcoboogers sitter på plats 2 med €13288.00

jornxx sitter på plats 3 med €10100.00[Dealer]

MR_Jimmy sitter på plats 4 med €11597.00

jusdouche sitter på plats 5 med €21458.50

mamaatje sitter på plats 6 med €11628.00

MR_Jimmy lade lilla mörken - €50.00

jusdouche lade stora mörken - €100.00

 

** Delar ut kort till MR_Jimmy: Jd, Ks

mamaatje synade - €100.00

PlsLetMeLose la sig

marcoboogers la sig

jornxx la sig

MR_Jimmy höjde till €500.00

jusdouche la sig

mamaatje synade - €500.00

 

** Delar ut floppen: Jc, Js, 10h

MR_Jimmy satsade - €675.00

mamaatje höjde till €1350.00

MR_Jimmy synade - €1350.00

 

** Delar ut turnen: 4s

MR_Jimmy checkade

mamaatje satsade - €800.00

MR_Jimmy höjde till €3900.00

mamaatje höjde till €7000.00

MR_Jimmy gick all-in - €5847.00

mamaatje synade - €9747.00

 

** Delar ut River: 3h

MR_Jimmy visar: Jd, Ks

mamaatje visar: Jh, Ac

mamaatje vann €23291.00 från huvudpotten

 

Rake: €3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beskriv problemet lite :-)

Inget ljud, ljudkontrollen på högtalaren (inbyggd me display) är konstant upphängd så jag kan inte göra något. När jag går in på datorns volymjusterare så kan jag justera ljudet men fortfarande inget sound från högtalarna. Avinstallerade just mjukvaran för att försöka installera på nytt men även om jag kopplar ur/kopplar in USBn så får jag inte upp någon installation..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf, att puni skulle komma såg jag som självklart. Var i princip därför jag hade tänkt åka ner. Jag kör plo och sen antingen dag 1a eller c för texaseventet och cg på frisörens vis de andra dagarna. Är det livetour så är det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag drar nog också till SM :D

 

Såja, de ser ut som de blir ett trevligt gäng som joinar under SM. Jag kommer att befinna mig i Sthlm från söndag för ska ner och titta på en kompis som har nå avslutningsskit med nå cirkus. Vilka dagar har alla tänkt spela? Själv funderar jag på att regga 1A. Tänkte även skämma ut mig och spela Omaha-eventet :S.

 

Puss å kram ses på lan!

 

Edit: Som ett billigare alternativ är jag rätt sugen på denna http://www.webhallen.com/hardvara/106958-sony_vaio_vpc-f11s1e-b-core_i7_720qm-6gb-500gb-16.4_tft-gf_gt_330m-bluray-win_7_hp. Gretko har den bla och han är iaf nöjd. Nån som har någon kommentar på denna? Och ställer frågan igen om de är onödigt att köpa en Mac om jag bara kommer använda windos igen? Jag har som ni kanske ser löjlig beslutsångest och all hjälp skulle uppskattas.

 

Edit2: Nu fick jag panik för jag kom ju på att jag måste ha datorn innan nästa vecka :S. Så jag beställer nog Vaion jag länka för jag tror de var väldig snabb leveranstid på den. Och man kan väl skicka tillbaka den om man ej är nöjd? Har för mig att de är öppetköp 10-14 lr nått sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga till er som lirat SM på CC förut: hur stor chans är det att man missar en plats om man direktreggar till fredagen (dag 1C). Känns som det är den dagen som de flesta "utifrån" helst väljer för att slippa alltför många nätter i Sthlm.

Anledningen är att jag ska lira en 6-manna frirulle till SM i början på veckan och således inte vet om jag ska lira eller inte förräns på onsdagen då SM redan dragit igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...