GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 I ryggen? Grabbar, ni har nog missförstått lite Du har missupfattat, Meta. DU ÄR FEL!!!! Citera
-PK- Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 har PK dingat -10kg betet eller? Ej klart än. 12e Juni, alltså dagen vi åker till Vegas ska jag väga in på under 73.4kg. Har under resandet nu levt extremt grisigt mot vad jag gjort innan och jag var mycket orolig för att ha gått upp i vikt men har vägt mig ett par gånger sedan hemkomst och jag verkar ha hållit vikten, pendlar mellan 71.8kg och 73 typ så det ser helt klart bra ut. Citera
GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Åt tacos igår, så idag har det självklart blivit en turbokub med tacos till lunch. Pk fattar. Citera
Elitloppet Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Kapar dagboken lite... Dags för oss eftersläntare att boka flyg snart? Msn möte inatt/imorgon imo Jag bokade häromdagen. Flyger från Stockholm den 12e kl 09.15 med två mellanlandningar dit, 19h restid totalt ungefär. Mellanlandningar i Frankfurt och Chicago. BOOK IT! Citera
GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag flyger 15 juni till 5 juli. Arlanda-Kphmn-Chicago-LV och hem LA-NY-Sthlm! Guld. 8 tusen fem hundra pistoler Citera
-PK- Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Åt tacos igår, så idag har det självklart blivit en turbokub med tacos till lunch. Pk fattar. Mer ädelt kattguld än detta existerar inte.. Citera
-PK- Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 ska ni inte lira main? Jag ska iaf lira main Citera
GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag skiter i main, är upptagen i november Citera
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Du har missupfattat, Meta. DU ÄR FEL!!!! Citera
GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Köpte en kokt med bröd på pressbyrån. Tappade den precis bredvid kassan, blev så jävla matt och gick därifrån utan att plocka undan efter mig. Så nu blir det bistrohäng på punkens vis på tåget istället för korvmättnad (obv en härlig halvflarra vin som är så överstd att det är sjukt när man åker tåg) Citera
Watoz Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Åt tacos igår, så idag har det självklart blivit en turbokub med tacos till lunch. Pk fattar. 1. De här är ju bara så löjligt std de kan bli. 2. Känns inte som någon har gett något givande svar angående datorköpet förutom iai. Vill verkligen köpa vaion MEN vill även kunna köra ett turrepass på den när man är ute och reser vilket verkar bli svårt? Skriv ni andra vad ni har för datorer för jag lär hugga en ikv. 3. Vilka nötter skall ner på SM? Jag och Grekkan antar jag skall ner och representera spelhuset iaf. Gubb-emop slinker kanske också med om hans gammla kropp orkar med resan. 4. gretko: Vart är du exakt nu och hur mår du på en skala 1-10. Citera
GG Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 På 1 svarar jag Ja och på 4 svarar jag snart i mjölby och mår 8. Fått ett par stora klunkar cola som gör sådär skönt ont som bara dom första klunkarna cola kan göra Citera
okocha Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 jag ska upp på sm, träffar gärna luppens hjältar då sas Citera
Jakelamotta Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag har en vaio också, äldre modell dock då den är 2 år gammal men ska snart köpa ny och då blir det vaio igen då jag var riktigt nöjd. Spelar nästan aldrig poker på bärbara dock o speciellt turrar lär ju bli svårt. Citera
Recommended Posts