Elitloppet Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 punkrock_kid säger: Jag har 396k med avg på 148k. Chipleadern har 490k och tvåan har 475k. Imorgon spelar vi 1k/2k blinds så strukturen är ju riktigt riktigt bra. Ja det finns riktigt fina möjligheter att bli rejält överkord imorgon. Citera
Metaddict Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Frisk turat, allting vunnet som jag brukar säga. Detta tar ni Citera
starsonmars Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 punkrock_kid säger: Jag har 396k med avg på 148k. Chipleadern har 490k och tvåan har 475k. Imorgon spelar vi 1k/2k blinds så strukturen är ju riktigt riktigt bra. Skönt att höra, riktigt bra! Några fett kända spelare kvar? Hur ser prisstrukturen ut, vad lirar ni, WPT? Puni säger: Ja det finns riktigt fina möjligheter att bli rejält överkord imorgon. Haha Citera
MR_Jimmy Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Så jääävla bra match!! Hade allt utom ett 4-4a mål i slut sekunderna. Nya chanser på onsdag, jobbigt att man redan bestämt sig för att gå ut då bara =S Life is hard... Citera
JoseGuti Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Lycka till imorron. Även om Sumpas vinner så finns det ju en bra chans till en andraplats iaf. Citera
Staash Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 punkrock_kid säger: Jag har 396k med avg på 148k. Chipleadern har 490k och tvåan har 475k. Imorgon spelar vi 1k/2k blinds så strukturen är ju riktigt riktigt bra. Heja Puni och PK. Jag håller tummarna! Citera
Gaston116 Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Går det att betta på att sumpas kommer före punken? Citera
Staahla Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Punkvrak_kid. Kände knappt igen gossen i galleriet. Var det 25 kg han skulle gå ner? Dags att återgå till burgardieten igen om Puni ser ut som en skogshuggare i jämförelse. Heja! Heja! Citera
Jakelamotta Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 GL till de som är kvar! I övrigt, är det bara Luap som spelar cg här numer? Ser ju aldrig PK, watoz eller puni vid borden nuförtiden? Eller har ni/de bytt site/nick? Citera
JoseGuti Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Staahla säger: Punkvrak_kid. Kände knappt igen gossen i galleriet. Var det 25 kg han skulle gå ner? Dags att återgå till burgardieten igen om Puni ser ut som en skogshuggare i jämförelse. Heja! Heja! +1 Citera
okocha Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 "Holy coolers, Batman! A massive three-way scrum ended up with Stephane Albertini, Nicolas Babel and Per Linde putting all their chips in preflop. Albertini: {K-Diamonds} {K-Hearts} Babel: {J-Clubs} {J-Hearts} Linde: {A-Clubs} {A-Diamonds} The board came {9-Clubs} {7-Diamonds} {A-Hearts} (which pretty much got Albertini and Babel standing up) {6-Diamonds} {7-Diamonds}. Linde had both the other two covered and jumps to a handy 450,000 as a result." Citera
Metaddict Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 okocha säger: "Holy coolers, Batman! A massive three-way scrum ended up with Stephane Albertini, Nicolas Babel and Per Linde putting all their chips in preflop. Albertini: {K-Diamonds} {K-Hearts} Babel: {J-Clubs} {J-Hearts} Linde: {A-Clubs} {A-Diamonds} The board came {9-Clubs} {7-Diamonds} {A-Hearts} (which pretty much got Albertini and Babel standing up) {6-Diamonds} {7-Diamonds}. Linde had both the other two covered and jumps to a handy 450,000 as a result." Lol, in med esset på florren direkt också för att göra det ännu tydligare Citera
DrClemetnz Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Jakelamotta säger: GL till de som är kvar! I övrigt, är det bara Luap som spelar cg här numer? Ser ju aldrig PK, watoz eller puni vid borden nuförtiden? Eller har ni/de bytt site/nick? Jag har mött dig endel Citera
Jakelamotta Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 DrClementz säger: Jag har mött dig endel Glömde givetvis dig, jo dig ser man rätt ofta. Citera
iamivar Postad 11 Maj , 2010 Rapport Postad 11 Maj , 2010 Jakelamotta säger: GL till de som är kvar! I övrigt, är det bara Luap som spelar cg här numer? Ser ju aldrig PK, watoz eller puni vid borden nuförtiden? Eller har ni/de bytt site/nick? ingen tycker att det är särskilt roligt med poker på ongame längre! annars får p-gossarna tugga på, börjar ju se riktigt riktigt bra ut . nån som vet om pk har sålt av % lr blivit stejkad förresten? Citera
Recommended Posts