Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Recommended Posts

Postad
  punkrock_kid säger:
Jag har 396k med avg på 148k. Chipleadern har 490k och tvåan har 475k. Imorgon spelar vi 1k/2k blinds så strukturen är ju riktigt riktigt bra.

Ja det finns riktigt fina möjligheter att bli rejält överkord imorgon.

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  punkrock_kid säger:
Jag har 396k med avg på 148k. Chipleadern har 490k och tvåan har 475k. Imorgon spelar vi 1k/2k blinds så strukturen är ju riktigt riktigt bra.

Skönt att höra, riktigt bra! Några fett kända spelare kvar? Hur ser prisstrukturen ut, vad lirar ni, WPT?

Puni säger:
Ja det finns riktigt fina möjligheter att bli rejält överkord imorgon.

Haha :-)

Postad
  punkrock_kid säger:

Heja Puni och PK. Jag håller tummarna!

Postad

Punkvrak_kid. :shock: Kände knappt igen gossen i galleriet. Var det 25 kg han skulle gå ner? Dags att återgå till burgardieten igen om Puni ser ut som en skogshuggare i jämförelse.

Heja! Heja!:-)

Postad
  Staahla säger:
Punkvrak_kid. :shock: Kände knappt igen gossen i galleriet. Var det 25 kg han skulle gå ner? Dags att återgå till burgardieten igen om Puni ser ut som en skogshuggare i jämförelse.

Heja! Heja!:-)

+1

Postad

"Holy coolers, Batman!

A massive three-way scrum ended up with Stephane Albertini, Nicolas Babel and Per Linde putting all their chips in preflop.

Albertini: {K-Diamonds} {K-Hearts}

Babel: {J-Clubs} {J-Hearts}

Linde: {A-Clubs} {A-Diamonds}

The board came {9-Clubs} {7-Diamonds} {A-Hearts} (which pretty much got Albertini and Babel standing up) {6-Diamonds} {7-Diamonds}. Linde had both the other two covered and jumps to a handy 450,000 as a result."

Postad
  okocha säger:
"Holy coolers, Batman!

A massive three-way scrum ended up with Stephane Albertini, Nicolas Babel and Per Linde putting all their chips in preflop.

Albertini: {K-Diamonds} {K-Hearts}

Babel: {J-Clubs} {J-Hearts}

Linde: {A-Clubs} {A-Diamonds}

The board came {9-Clubs} {7-Diamonds} {A-Hearts} (which pretty much got Albertini and Babel standing up) {6-Diamonds} {7-Diamonds}. Linde had both the other two covered and jumps to a handy 450,000 as a result."

Lol, in med esset på florren direkt också för att göra det ännu tydligare :D

Postad
  Jakelamotta säger:
GL till de som är kvar!

I övrigt, är det bara Luap som spelar cg här numer? Ser ju aldrig PK, watoz eller puni vid borden nuförtiden? Eller har ni/de bytt site/nick?

Jag har mött dig endel ;)

Postad
  Jakelamotta säger:
GL till de som är kvar!

I övrigt, är det bara Luap som spelar cg här numer? Ser ju aldrig PK, watoz eller puni vid borden nuförtiden? Eller har ni/de bytt site/nick?

ingen tycker att det är särskilt roligt med poker på ongame längre!

annars får p-gossarna tugga på, börjar ju se riktigt riktigt bra ut :). nån som vet om pk har sålt av % lr blivit stejkad förresten?