Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev att dra hem från kontoret tidigare än tänkt efter kvällens misärbolag. Efter tolvslaget så var jag bust i allt utom B2Bs €150k garanti och det såg okej ut där jag låg runt avg. med 120 spelare kvar. Plockar upp AKs i BB och vevar in 37k när en rätt stor stack öppnar från SB till 4800. Snap av A2o och trots att det såg bra ut ända fram till rivern så gick det inte i turneringen heller. En äcklig liten 2a, sen fick det vara nog med lir och jag begav mig hem istället. Alla åkte konstant på 2 o 3 outare hela kvällen och Luaps Brawlcash är vad jag vet vår enda under kvällen. Jimpa är kvar i SM deepstack och om han plockar hem den går man väl typ BE för dagen, vore riktigt jävla fint faktikst:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligen värsta tågresan hem ever. Svårt att slå. Åkte upp till sthlm utan laptopen då jag ändå kunde låna luppens. Så den var ju borträknad från början. Sen har ju mitt kreditkort gulats gång efter annan under resan så det har varit och är ett riskmoment att betala med. Hade ju obv inte med bankdosan så man fick gång efter annan gambla.

När jag står och ska betala mina framtida 4h nöjen av tidningar till tåget nekas jag obv igen. Fine... springer bort till tåget, sätter mig och plockar upp ipoden. Lika säkert som att julafton inträffar i december är ipoden svart. Tvingar på den och direkt varnar den om 10% eller mindre batteri. Ignorerar och drar igång spotify, får inte ens lyssna på en hel låt. Så nu var jag strandsatt på ett tåg i 4timmar, utan dator, utan tidningar, utan pengar, utan ipod. Somnade typ 1h och vakande upp dyngtörstig, obv var man för fattig för att köpa vatten så där fick man snällt sitta och vänta ytterliggare 3h. Så går det när man ska vara kung i baren!

 

mvh Robinson Robban från Paradise Johns konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jimpa, stort lol på dig och din fattigdom:lol:

 

Själv har man slitit med lite turneringspoker under kvällen och efter att ha åkt ur SM och en $109a på stars så hade blev det entabling på PKs vis då Fulltilts 20.5k garr SH var den enda turneringen jag hade kvar att spela. Gick väldigt långt och åkte tillslut på en 15e plats. Lite segt för det är ju strax därefter pengarna börjar betyda åtminstone litegrann..

 

Nu har jag precis klivit upp ur badkaret där jag spenderat en timme med att kolla på senaste Dexteravsnittet. Alltså, det är sjukt vilken bra serie det är och glimtarna från nästa veckas avsnitt man fick se i slutet lovar väääääldigt gott. Kan nog bli ett av de bättre avsnitten på länge faktiskt. Nu blir det senaste californicationavsnittet också innan det är dags att somna in till lite Paradise hotel Danmark:-D

 

Btw, bokade Warzsawa idag också! Åker med tjejen på onsdag och spelar Unibet open på fredag. Blir nog riktigt roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligen värsta tågresan hem ever. Svårt att slå. Åkte upp till sthlm utan laptopen då jag ändå kunde låna luppens. Så den var ju borträknad från början. Sen har ju mitt kreditkort gulats gång efter annan under resan så det har varit och är ett riskmoment att betala med. Hade ju obv inte med bankdosan så man fick gång efter annan gambla.

När jag står och ska betala mina framtida 4h nöjen av tidningar till tåget nekas jag obv igen. Fine... springer bort till tåget, sätter mig och plockar upp ipoden. Lika säkert som att julafton inträffar i december är ipoden svart. Tvingar på den och direkt varnar den om 10% eller mindre batteri. Ignorerar och drar igång spotify, får inte ens lyssna på en hel låt. Så nu var jag strandsatt på ett tåg i 4timmar, utan dator, utan tidningar, utan pengar, utan ipod. Somnade typ 1h och vakande upp dyngtörstig, obv var man för fattig för att köpa vatten så där fick man snällt sitta och vänta ytterliggare 3h. Så går det när man ska vara kung i baren!

 

mvh Robinson Robban från Paradise Johns konto

 

Fan vad du turar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska också tilläggas att min mobil varit död i 3 dagar, så inget sånt nöje fanns att tillgå heller. Dessutom, hade jag inte fått ut min tågbiljett hade jag troligen fått sätta mig bredvid alkis bengt i någon park. Då jag varit fast inne i stan utan möjlighet att kontakta någon eller åka någonstans. ^^

 

Någon som vet om denna finns ute? Hittade ett idol album på spotify, saknades dock punkrock.

http://www.youtube.com/watch?v=lRFonUoUY5E

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska också tilläggas att min mobil varit död i 3 dagar, så inget sånt nöje fanns att tillgå heller. Dessutom, hade jag inte fått ut min tågbiljett hade jag troligen fått sätta mig bredvid alkis bengt i någon park. Då jag varit fast inne i stan utan möjlighet att kontakta någon eller åka någonstans. ^^

 

Någon som vet om denna finns ute? Hittade ett idol album på spotify, saknades dock punkrock.

http://www.youtube.com/watch?v=lRFonUoUY5E

 

Jag har sagt det förut, men jag måste fan få säga det igen. Förstå att få sätta på henne rejält jävla dynghårt och höra den där rösten i sängen.

 

Lite råstånd på watz vis bara jag tänker på det :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...