archtila Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Nån som vet när och var den kommer för att kunna betraktas? Spelades väl in under london eventet så den bör ju sändas snart? Citera
Rosco Postad 23 Januari , 2010 Rapport Postad 23 Januari , 2010 tittar på 4:an just nu på pokertuben Citera
JohanLj Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Har sett dom fyra första avsnitten. R. Williamson III's kommenterande är bland det mest pinsamma jag någonsin hört. (Och då är jag inte ens kränsen av mig - AJ, Gabe mfl älskar jag) Snacka om att vara på en nivå som var aktuell för 20 år sedan. Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Haha ja fyfan, jag tittar bara när jag är extremt sugen på att se poker och när jag väl gör det är jag nära att stänga av heeeela tiden så fort de öppnar munnen. Och tyvärr öppnar de munnen konstant Sen är det helt sjukt dålig producerat tyvärr. Men man kollar pga deras högkvalitativa lineup. High Stakes måste väl börja snart?? Citera
Mr.Lajban Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Finns på pokertube. Tokskön fisk de har hittat som donerar friskt Citera
gEeWhiZm8 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Haha ja fyfan, jag tittar bara när jag är extremt sugen på att se poker och när jag väl gör det är jag nära att stänga av heeeela tiden så fort de öppnar munnen. Och tyvärr öppnar de munnen konstant Sen är det helt sjukt dålig producerat tyvärr. Men man kollar pga deras högkvalitativa lineup. High Stakes måste väl börja snart?? +10000000000000000000000 Citera
swahnroger Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Ska bli intressant att se om den nya bruden är bättre än AJ. Citera
Recommended Posts