Omoral Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Hejsan Svejsan! Startar en dagbok för att förhoppningsvis kunna få lite feedback på mitt spelade samt diskutera lite händer etc. Jag har spelat poker till och från i 1.5 år nu men det har alltid slutat på samma sätt, GUL... Oftast på grund av att jag skottat, pga av att jag har stora tiltproblem, andra gånger för att jag spelat på fyllan flertalet gånger. Men nu har jag tänkt att ge pokern en ärlig chans. Lite om mig själv, Är en snubbe på 19 år, jobbar som smed, Singel, bor hemma hos päronen. shit, hatar att skriva om mig själv, har ni nå frågor så kan ni ställa dem i tråden... Kommer spela 0.5/0.10$ NLH 5Max på Redkings. 11/23 + 50$ - 378 Händer Citera
Omoral Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Tanken var att jag skulle posta lite HH's nu, men insåg att jag ska åka till jobbet om 30 minuter.. Knas. Citera
Omoral Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Postad 23 November , 2009 Spelade precis klart en session, fick in 278 händer och plussade 93$ 11/23 + 143.89$ - 666 händer. Hur får får man ut grafer ur pokertracker 3? Citera
Recommended Posts