Snygglenn Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Peter i paradise är tydligen pokerspelare. Info om honom? Hänger han här, stakes, duktig, är han lika dum som resterande i programmet osv osv Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Peter i paradise är tydligen pokerspelare. Info om honom? Hänger han här, stakes, duktig, är han lika dum som resterande i programmet osv osv Minns inte i vilken tråd jag läste det men någon på pf påstod att Peter inte är proffs utan han är arbetslös och spelar lite poker om dagarna. Rätt eller fel? Ingen aning men inte otroligt i varje fall. Citera
Snygglenn Postad 16 November , 2009 Författare Rapport Postad 16 November , 2009 lol, han är ju ännu värre än de andra om han är en arbetslös degenerate som omnämner sig som pokerspelare Citera
Supertequila Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Känner jag såna program rätt så stämmer det att han egentligen inte är yrkesspelare. Citera
mpee Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Deltar jag någonsin i en dokusåpa ska det stå player under mitt namn. Playade faktiskt en brud ganska hårt för ett par år sedan. Citera
Bodinarn Postad 16 November , 2009 Rapport Postad 16 November , 2009 Deltar jag någonsin i en dokusåpa ska det stå player under mitt namn. Playade faktiskt en brud ganska hårt för ett par år sedan. ge oss storyn då Citera
calzer Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 det är isildur1, har en säker källa Citera
Nidson Postad 18 November , 2009 Rapport Postad 18 November , 2009 han måste vara riktigt dålig! Precis, han ser lite för bra ut för att vara duktig. Fejkedit: in before antonius Citera
pisak84 Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 fan vad grymt om det är han som var med på lyxfällan tv3! Citera
oleby Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Zappade förbi detta igår och ser till min förvåning att min systerdotter är med Citera
León Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Zappade förbi detta igår och ser till min förvåning att min systerdotter är med Jackie? Citera
Hakflem Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Zappade förbi detta igår och ser till min förvåning att min systerdotter är med Du och din syster verkar ha en nära relation Citera
Lixifer Postad 25 November , 2009 Rapport Postad 25 November , 2009 Du och din syster verkar ha en nära relation Eller.... Har hon varken berättat för sin mamma eller morbror att hon ska va med i tv för att hon har gjort en massa dumt/hoppas det ska passera obemärkt förbi... Citera
Recommended Posts