busmusen Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Någon som har tips för Ipoker och a) notestaking. finns det ett program som gör det möjligt ta notes när man multitablar b) script för 2.5 bb raise? c) hud setup för 8 och 10 manna bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 A) Kan du göra direkt i klienten eller PT3 (Poker Tracker 3) B) Vet ej C) PT3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Du tjänar nog mer på att inte ha förinstallerade automatiska raises... idiotiskt imo. Men det var ju ingen åsikt du var ute efter, sry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 14 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2009 borde förtydligt mina frågor lite... 1) problemet är att action går till borden direkt och håller du på att skriva in notes i ex HEM så hinner du skriva 3-4 bokstäver i stöten innan du upptäcker du skriver i någots bord chatruta. Spelar man många bord är det enormt tidsödande att skriva notes då man får skriva de i 3-4 omgångar och blir avbruten i ett. 2) intresserad av en stealraise till 2.5bb, till 3 och 4 bb eller pott kan man ju använda knapparna men att skriva in 2.5 bb manuellt om du multitablar är så pass tidsödande att jag mestadels struntar i den raisesaize som jag eg vill använda. 3) svårt få statsen för 8 och 10 manna att passa ihop då det inte vrkar som att de går att särskilja de nivåerna såsom på 6max med följden att siffrorna hamnar fel och det är grötigt hitta de stats man vill ha till rätt spelare. Hoppas att det finns någon "I-pokrare":) som känner igen mina problem och kanske rentav har någon lösning på dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 14 November , 2009 Rapport Share Postad 14 November , 2009 1) problemet är att action går till borden direkt och håller du på att skriva in notes i ex HEM så hinner du skriva 3-4 bokstäver i stöten innan du upptäcker du skriver i någots bord chatruta. Spelar man många bord är det enormt tidsödande att skriva notes då man får skriva de i 3-4 omgångar och blir avbruten i ett. Det kan du ställa in att bordet INTE poppar upp. 2) intresserad av en stealraise till 2.5bb, till 3 och 4 bb eller pott kan man ju använda knapparna men att skriva in 2.5 bb manuellt om du multitablar är så pass tidsödande att jag mestadels struntar i den raisesaize som jag eg vill använda. Men varför avslöja sig med en sån tell? Enklare att trycka på 3ggr knappen och göra en höjning som man normalt gör. 3) svårt få statsen för 8 och 10 manna att passa ihop då det inte vrkar som att de går att särskilja de nivåerna såsom på 6max med följden att siffrorna hamnar fel och det är grötigt hitta de stats man vill ha till rätt spelare. Du får helt enkelt flytta statsen manuellt eller hålla dig till bord med bestämt antal spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts