Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Latinos? Aryan Brotherhood? Hårdast av de hårda är ju THE MUSLIMS!

Said är en tuff jävel också. Har alltid tyckt att hans död var riktigt dålig, med tanke på vilken personlighet han var i serien..

Postad
Dahlberg: Var köpte du alla säsongerna?

.

Webhallen inne i Sthlm.

http://www.webhallen.se

sen är det bara att söka på "Oz"

El Cid var ju cool, även om det är lite mesigt att bli wastad av gamle Bob. Sen måste jag säga att jag gillar The Poet, hans olika skägg är en höjdare.

jag tycker iofs att det var komiskt när gamle gode Bob fick spelet och ville döda fler och fler för att han kände sig mer "levande" hahaha, inget slår det.

Joooo, kanske när O´reilly och nån till ska döda samma kille i förrådsrummet och killen får helspatt när dom dealar om vem som ska wasta honom så han får hjärtattack och dör och O´reailly och den andra killen bara iskallt rycker på axlarna och går därifrån :D:D:D Så jävla klockren sekvens.

"

XX- I want him.

Oreilly- I was here first

XX- fuck you

Oreilly-No fuck you

offer - ROARGHHHH *säckar ihop*

"

Postad

Dahlberg:

Du köpte antagligen inte alla säsonger då det bara har släppts boxar tills säsong 4.

För övrigt var det Keller och Robson som skrämde slag på killen så att han fick en hjärtattack.