Donkeyboy Postad 2 Januari , 2010 Rapport Postad 2 Januari , 2010 Jag tror jag ska börja lira nu. Är Ongame det europeiska nätverk med mest SnG-trafik runt $20-nivån dagtid? Isf, bra skin? Är $500 bonus, 8 poäng per $ en bra bonus, t.ex? 8x bonus på ongame motsvarar 62,5% tror jag för SnG. Citera
eurythmech Postad 2 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2010 Ah okej, 5 poäng per rejkad dollar alltså. Det ska nog kunna bli något fint av det här till slut. Citera
eurythmech Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2010 Okej, då testar jag Ongame lite. Någon som har några tips om dels hur man kan se på en turre om den är 50/30/20 eller DoN utan att gå till huvudlobbyn? Och också...schyssta moddar till gränssnittet, finns det? Tycker det är plottrigt och ont om kontrast. Finns bra ahk-skript eller liknande? Citera
eurythmech Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2010 Just det, går det att fixa så att man alltid sitter på samma plats? Citera
lappen Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Just det, går det att fixa så att man alltid sitter på samma plats? Nej inte som på Prima Citera
lappen Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Okej, då testar jag Ongame lite. Någon som har några tips om dels hur man kan se på en turre om den är 50/30/20 eller DoN utan att gå till huvudlobbyn? Och också...schyssta moddar till gränssnittet, finns det? Tycker det är plottrigt och ont om kontrast. Finns bra ahk-skript eller liknande? Länk Citera
eurythmech Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2010 Orutti av mig att inte söka bättre. Tack! Ska läsa inför nästa session. Citera
Recommended Posts