Bluwajt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Själv gör jag min sm-debut i år! Ska bli spännande men även lite nervöst såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Själv gör jag min sm-debut i år! Ska bli spännande men även lite nervöst såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Bra initiativ och kul att det inte bara är jag själv som ska spela riktiga sm på svenskaspel den 5e december! Vi syns vid finalbordet! +1, är i warzawa när det går, men spelar om jag inte är för gul eller för full då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johjo Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Eftersom det är skämtbolaget SS som arrangerar skulle jag aldrig ens tänka tanken på att spela. För dem är det ju inte så viktigt att slutföra tävlingar, bara de får rake... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Kallt att riktiga sm spelas på en lördag imo, hade nog spelat på vilken annan dag som helst. Lär dock spela låtsas-sm på unibet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Captain Morgan Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 HAHAHA är det inte typiskt SvS att inte garantera någon som helst prispott/1st??? Första priset är just nu 176K SEK loooooool F THAT! Riktiga SM spelas på Unibet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 HAHAHA är det inte typiskt SvS att inte garantera någon som helst prispott/1st??? Första priset är just nu 176K SEK loooooool F THAT! Riktiga SM spelas på Unibet! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Jag kommer att spela fejk sm den 5 dec och den riktiga sm den 27 november Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 lol donkaments Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 HAHAHA är det inte typiskt SvS att inte garantera någon som helst prispott/1st??? Första priset är just nu 176K SEK loooooool F THAT! Riktiga SM spelas på Unibet! den brukar ändå sluta på runt miljonen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 hahah Nej jag ska nog inte spela SM. Om nu vem som helst kan arrangera ett event som heter SM borde väl alla SM vara lika oriktiga. Jag kanske är ett högersvin. Vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 När var det nu levling var spännande? Inte så hett numera va? Alltså, det finns så många andra forumdelar och trådar du kan fortsätta härja i men snälla, låt oss som ska spela riktiga SM och vår tråd vara. Själv gör jag min sm-debut i år! Ska bli spännande men även lite nervöst såklart Roligt att höra! Då är finalbordet fullt snart med andra ord HA HA! +1, är i warzawa när det går, men spelar om jag inte är för gul eller för full då. Jaså, du ska ut på resande fot igen För mig gör det inget ifall du inte deltar i alla fall HA HA! Eftersom det är skämtbolaget SS som arrangerar skulle jag aldrig ens tänka tanken på att spela. För dem är det ju inte så viktigt att slutföra tävlingar, bara de får rake... Du och alla andra fasclister kan väl hänga någon annanstans?? Kallt att riktiga sm spelas på en lördag imo, hade nog spelat på vilken annan dag som helst. Lär dock spela låtsas-sm på unibet. Synes således! Jag kommer att spela sm den 5 dec och den fejksm den 27 november FYP Ha ha! Så man gör va? hähä hahah Nej jag ska nog inte spela SM. Om nu vem som helst kan arrangera ett event som heter SM borde väl alla SM vara lika oriktiga. Jag kanske är ett högersvin. Vem vet. Det är just det, BARA staten ska kunna anordna SM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Jaså, du ska ut på resande fot igen För mig gör det inget ifall du inte deltar i alla fall HA HA! ja, inte varit iväg nånstans sen i somras så har byggt upp värsta abstinensen:roll: du ska inte haka på till warzawa? förutom linköpingsfiskarna som jag åker med så kommer även bland annat irl-kungen staahla, tror punken och lånGago ska dit också aja, mkt ot nu, för att slänga in något relaterat till tråden så tror jag the nidroon är storfavorit i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElegantBB Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 HAHAHA är det inte typiskt SvS att inte garantera någon som helst prispott/1st??? Första priset är just nu 176K SEK loooooool F THAT! Riktiga SM spelas på Unibet! Är väl inte så konstigt när Svenska Spel inte får ge övervärde/bonusar/rakeback osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Haha nej du Matte! Nu är den som sagt reserverad men kanske 3an finns kvar? Meeeeeeeeeen:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Själv gör jag min sm-debut i år! Ska bli spännande men även lite nervöst såklart Haha går ju inte att hålla sig för skratt ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
borussia Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 ja, inte varit iväg nånstans sen i somras så har byggt upp värsta abstinensen:roll: du ska inte haka på till warzawa? förutom linköpingsfiskarna som jag åker med så kommer även bland annat irl-kungen staahla, tror punken och lånGago ska dit också aja, mkt ot nu, för att slänga in något relaterat till tråden så tror jag the nidroon är storfavorit i år. Ska du till riktiga warzawa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Ska du till riktiga warzawa? nej, jag ska till pokerförbundet och unibets gemensamma warzawa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Sluta levla nu. Poker-SM är Poker-SM. Om du inte lämnat in din klagoansökan hos Bonnier eller har debatterat på DN, så har du ingen talan. Vi lever faktiskt i en demokrati här. lol trodde du va seriös först, bah måste vakna till innan man läser i fortsättningen.. nej, jag ska till pokerförbundet och unibets gemensamma warzawa. Wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 det tog mindre än ett dygn för denna tråden att bli längre än den andra sm-tråden som funnits i över tre veckor, just saying... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nr1 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 När man köper in till SM - är det riktiga pengar man köper in med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 När man köper in till SM - är det riktiga pengar man köper in med då? Nope. Du köper in dig med facebookpokerpengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 det tog mindre än ett dygn för denna tråden att bli längre än den andra sm-tråden som funnits i över tre veckor, just saying... levla är kul tycker vissa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 nej, jag ska till pokerförbundet och unibets gemensamma warzawa. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts