RDanneskjold Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vilka pfare ska spela det riktiga SM som hålls på Svenska Spel den 5e december? Inget offtopic snack om vad som är det riktiga SM, vill bara veta vilka som ska delta i det riktiga SM på Svenska Spel. Jag kommer allra troligast att delta i riktiga SM om jag får sälja lite procent till en firre här på pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Bra initiativ och kul att det inte bara är jag själv som ska spela riktiga sm på svenskaspel den 5e december! Vi syns vid finalbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag ska bara vinna in mig via en sat. först. Risken är rätt stor att jag kommer att vinna hela skiten. Har redan börjat fundera ut hur jag ska hantera mediahypen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag ska bara vinna in mig via en sat. först. Risken är rätt stor att jag kommer att vinna hela skiten. Har redan börjat fundera ut hur jag ska hantera mediahypen. Haha, så då har du reserverat förstaplatsen? Då får väl jag reservera den andra! Ha ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag tänkte bara raila så skiten stannar i år igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Nä, jag spelar bara riktiga SM! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 Nä, jag spelar bara riktiga SM! Som sagt jag vill inte diskutera det här, men det finns ju bara ett riktigt SM och det spelas på Svenska Spel 5e december, om inköpet är för saftigt kan du ju spela någon av satelliterna. Lycka till så ses vi på finalbordet grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Vilka pfare ska spela det riktiga SM som hålls på Svenska Spel den 5e december? Inget offtopic snack om vad som är det riktiga SM, vill bara veta vilka som ska delta i det riktiga SM på Svenska Spel. Jag kommer allra troligast att delta i riktiga SM om jag får sälja lite procent till en firre här på pf. Som sagt jag vill inte diskutera det här, men det finns ju bara ett riktigt SM och det spelas på Svenska Spel 5e december, om inköpet är för saftigt kan du ju spela någon av satelliterna. Lycka till så ses vi på finalbordet grabbar! Inte ens lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 Det är bara högersvin som hatar staten som inte vill att Svenska Spel ska anordna det riktiga SM, men som sagt, färdigdiskuterat. Vilka ska spela det riktiga SM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Haha, så då har du reserverat förstaplatsen? Då får väl jag reservera den andra! Ha ha! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Haha, så då har du reserverat förstaplatsen? Då får väl jag reservera den andra! Ha ha! Deal accepted! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Har Svs äntligen en representant här?? Snygg politisk retorik, "riktiga sm" nämns hela tiden..... Öh nej jag skall inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Är aftonbladet som bestämmer vad som är poker-SM IME. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 lol, om du inte vill diskutera vilket som är det riktiga SM, varför då hela tiden skriva "riktiga" famför SM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hatala Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Kommer spela både riktiga SM och det "fejkade!?" på unibet.Även PLO sidoeventen. Lycka till ses på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Har Svs äntligen en representant här?? Snygg politisk retorik, "riktiga sm" nämns hela tiden..... Öh nej jag skall inte spela. fasclist? Deal accepted! lol Haha nej du Matte! Nu är den som sagt reserverad men kanske 3an finns kvar? Kommer spela både riktiga SM och det "fejkade!?" på unibet.Även PLO sidoeventen.Lycka till ses på borden Lycka till och synes! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 lol, om du inte vill diskutera vilket som är det riktiga SM, varför då hela tiden skriva "riktiga" famför SM?tror inte det är en speciellt seriös tråd. men för att svara på frågan så har jag tänkte spela den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 fasclist? ??? 1.det vore bra med en svs rep här. 2.politisk retorik=upprepar samma ord om och om igen tills alla tror på det. 3.Har ej nog pengar på svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Haha, fan vilken rolig tråd. Om den är seriös är jag bara förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Ja, det går ju på en riktigt bra klient, byggd av de riktigt duktiga killarna på BOSS, så nog fan e man sugen o lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Haha, fan vilken rolig tråd. Om den är seriös är jag bara förbannad Jag funderade ett bra tag om inlägg 1 i tråden var ironi eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 tror inte det är en speciellt seriös tråd. möjligt, men man blir aldrig förvånad över tomtarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 möjligt, men man blir aldrig förvånad över tomtarna...Sluta levla nu. Poker-SM är Poker-SM. Om du inte lämnat in din klagoansökan hos Bonnier eller har debatterat på DN, så har du ingen talan. Vi lever faktiskt i en demokrati här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Sluta levla nu. Poker-SM är Poker-SM. Om du inte lämnat in din klagoansökan hos Bonnier så har du ingen talan. Vi lever faktiskt i en demokrati här. ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Sluta levla nu. Poker-SM är Poker-SM. Om du inte lämnat in din klagoansökan hos Bonnier eller har debatterat på DN, så har du ingen talan. Vi lever faktiskt i en demokrati här. När var det nu levling var spännande? Inte så hett numera va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts