mrbambocha Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 Tja. Har ni några rekommendationer för HUSnG platser med bra trafik och rake back? Just nu jag spelar på FT men kan inte få någon rake back där, och känner att jag för ofta blir utdragen vid all-ins. Jag har läst några recensioner och de rekommenderar Titan poker, har jag provat det, men jag träffar aldrig något där. De rekommendera också Pacific Poker men det är lite trafik där. Funderar på kanske Poker Stars, vad säger ni? Citera
Hatala Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 Vilken nivå lirar du? Jag själv skulle rekomendera Pokerstars, lirar mkt 50$ HU Sng där och det är bra trafik o ganska låg nivå på spelarna. E du svensk vinner du varje coinflip:mrgreen: Citera
Joeduck Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 , och känner att jag för ofta blir utdragen vid all-ins. Då ska du stanna där. Vinden vänder snart, säger meterologen. Citera
Recommended Posts