owster Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Finns det ingen svenska spel tråd eller är jag för korkad för att hitta? Iaf, kort och gott undrar jag om det går att spela på svenska spel från utlandet. Orkar inte sätta in pengar för att sedan inte kunna lira. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RDanneskjold Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Befinner mig i USA och har spelat ca 2 månader utan problem, ser inte varför det skulle vara något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Svenskaspeltråd: http://pokerforum.nu/forum/fristaende-pokerrum/14127-sajt-svenskaspel-se.html Och nej det spelar ingen roll vart du är någonstans. Bara du är svensk medborgare kan du spela från vilket land som helst (dock inte Nordkorea). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 12 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2009 OK, tack tack. Nej det var kanske en lite dum fråga men var osäker på exakt hur de avgjorde att man var svensk medborgare och om man också var tvungen att spela från Sverige, men räcker väl med det man fyller i vid registreringen. Case closed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
retorik Postad 12 November , 2009 Rapport Share Postad 12 November , 2009 Jag jobbar i Colombia och spelar, nästan, dagligen på SVS. Tyvärr är ju tidsskillnaden ett problem, då man kommer hem efter jobbet är klockan runt 2am i sverige och då är det inte nån superaction direkt. Men man får passa på på helgerna, då man är ledig, och äta fyllefisken som kommer hem från krogen runt 3 am svensk tid och då är klockan 9 pm här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 13 November , 2009 Rapport Share Postad 13 November , 2009 Sorry om detta redan är postat någonstans men jag är på väg ner till Danmark då jag ska plugga i köpenhamn framöver. Kommer jag med rådande lagstiftning osv. kunna grinda på Svenskaspel under mina år där nere? annars får jag väl börja jobba på istegarde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts