Appelzor Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Jaha, då var det dags att skaffa en dagbok här för att kunna hålla lite mer koll på sitt spelande. Jag är en kille(man?) på 20 år och har ett jobb på 70% , därför har jag en del fritid att slå ihjäl. Hur gör man detta på bästa sätt? Jo på ett sätt där du kan tjäna mer pengar, så det blev poker. Har hobby-lirat i ca 2 år , har väl blivit en del pengar men inga större summor. Tänkte nu försöka bygga en liten rulle av 100$. Detta genom att endast lira SnG's (2$,5$) Både DoN och vanliga. Skapade dagboken mest för att kunna föra lite anteckningar om hur spelet har gått samt att få respons på hur jag kunde ha spelat händer bättre. Och lite om livet i allto! Jag börjar med att sätta upp några rimliga mål för mig. [ ] Få rullen till 200$ inom slutet av november. [ ] Börja spela på 5$ DoNs som standard. [ ] Dammsuga lägenheten och tvätta 1 gång i veckan! [ ] Se till att utföra någon typ av träning 4 gånger i veckan (löpninggym) Samt så sätter jag mål för hur bankrullen ska se ut innan jag går upp en nivå i DoNS samt SnG. 5$ DoN : 175$ (35 inköp) 10$ DoN: 400$ (40 inköp) 5$ Vanlig SnG: 225$ (45 inköp) 10$ Vanlig SnG 450$ (45 inköp) Rulle för närvarande: $114.88 Varför jag har lägre inköp på DoNs än vanliga SnG's kan folk finna märkligt. Men enligt statistik har jag mycket högre RoI på DoNs än dem sng's jag spelat. Citera
Joeduck Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 GL [ ] Dammsuga och tvätta lägenheten 1 gång i veckan!Är du rädd för bakterier eller?Jag har inte tvättat något annat än badrummet sedans -08, är fullt frisk och det är ingen som klagar. Citera
Jennez Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 GLÄr du rädd för bakterier eller? Jag har inte tvättat något annat än badrummet sedans -08, är fullt frisk och det är ingen som klagar. Du bor ensam och har exakt noll irl-kompisar va? GL Appelzor! Kul med en nybörjardagbok! Citera
Joeduck Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Du bor ensam och har exakt noll irl-kompisar va? Bor ensam, har kompisar. En del får t.om komma på besök. Var länge sedan jag städade för att behaga någon dock. Har kanske inte så mycket med pokern att göra iofs, jag tycker att folk är alldeles för renliga nu för tiden. 1gång i veckan? Nazimetoder. Går ju att skotta då. Våga skita ner er! Citera
Appelzor Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 GLÄr du rädd för bakterier eller? Jag har inte tvättat något annat än badrummet sedans -08, är fullt frisk och det är ingen som klagar. oj, edit. Tvätta i tvättmaskinen va det tänkt, hehe. Citera
Appelzor Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 En lite morgon session på 45min då jag vaknade sent och måste snart kuta iväg till jobbet. 04/11 14.88$ $114.88 ligger rullen på för närvarande. körde endast 1st hu 2$ och 2st 5$ DoNs.. och ni kan ju lista ut själva hur det gick. Citera
Appelzor Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 slöa dem är på rakebacklovers att aktivera min rakeback.tagit ca 24h nu ju. Det är ju inte acceptabelt! Citera
Recommended Posts