Teh_MoUsE Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 3 Mars , 2010 Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 Sluta medan du är €1100+ över ev istället vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 fold + Hur tänker du när du sätter dig o grindar roulette? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Hade en liten summa från rakeback som jag körde systemet att man satsar 1€ och dubblar om jag förlorar, dvs 2,4,8,16,32,64,128 osv. Det systemet provade jag när jag var i Sydafrika och spelade poker. Satt och lirade poker hela kvällen och tog vinsten och körde roulette med samma system att dubbla varje förlust, satsade rött varje runda - det gick åt helvete och tappade hela vinsten då det blev svart 5-6 gånger i rad Edit: Kom på efteråt att det troligtvis var bättre att satsa på svart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 spelar jag 18/13/3 .. wow .. måste varit bra tight mot dig, i min pt spelar jag 22/19/8. men jag diggar den handen alltså , pot turn o shove river ... fuck nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 spelar jag 18/13/3 .. wow .. måste varit bra tight mot dig, i min pt spelar jag 22/19/8. men jag diggar den handen alltså , pot turn o shove river ... fuck nice Vad hade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
denario Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 a,7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Mars , 2010 Rapport Share Postad 7 Mars , 2010 clash of the nitz? edit: f.ö är jag TAG på glimnes vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Betta o få in pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Vrf vill du c/c turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Jag nitfolda iaf, ville inte betala av ----- Idag har jag plussat €1100 på Roulette. Blir mer grind imorn på den biten! Sluta medan du är €1100+ över ev istället vettja! Torskade 10ggr irad nu på svart. Men slutade +€350 totalt iaf. Nu tar vi ut de pengarna! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 8 Mars , 2010 Rapport Share Postad 8 Mars , 2010 Spelade en ganska lång session nyss, gick väldigt segt men lossnade lite i slutet. Börjar springa lite mer på musens vis nu, dvs över EV Fyllde också 19år i helgen, sweeet! Fick std-saker, pengar, kläder lotter. grattis iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts