Pokerrr Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Hejsan, det är så att jag har försökt å fixat holdem manager på datorn och det har inte gått nå vidare för att problem man stött på vägen. Sen så blev det iallafall så att jag avinstallerade fulltilt och sedan installerade det igen. Men när jag skulle instarella det igen så funkar det inte... Jag har laddat ner programmvaran från internet flera gånger och varje gång jag ska installera fulltilt så avinstalleras det istället. Låter helt skumt ja vet, för jag tar bort fulltilt från datorn och sen ska ja installera det men då ska den avinstallera full tilt fast jag inte har det på datorn Någon som har varit med om liknande? Isf hjälp snälla! Citera
Pokerrr Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 ingen som har varit med om det? Ligger rättså mycket pengar inne på full tilt som jag skulle vilja spela för... Citera
Recommended Posts