Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Saknat lite att skriva av sig någonstans det sista så startar därför upp denna även om jag inte kommer palla uppdatera den särskilt ofta.

Lite kort om poker har spelat nl200 senaste 4 månaderna och det har gått bra frånsett förra månaden då jag lyckades rädda ett tungt back till be sista dagarna. Trots att resultaten varit ok har det varit ganska tungt då jag är €6k under ev vilket eg inte är så jävla mkt men märks när man förlorar många flippar. Spelar på Unibet och en del vet mitt nick de som inte vet om det kommer jag inte besvara så fråga eller pma ej.

Den här månaden har det blivit hårdgrind, låg 10k upp i fredags sedan dess har jag pressat in 50h och spelat in ytterliggare 74k så det kan bli en bra månad till slut.

• Svars 86
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Den här månaden har det blivit hårdgrind, låg 10k upp i fredags sedan dess har jag pressat in 50h och spelat in ytterliggare 74k så det kan bli en bra månad till slut.

:shock:

Starkt gjort att lira så många h och ändå plussa så mkt. Det brukar finnas ett samband åt andra hållet för mig.

GL!

Postad

Btw är det bara jag som är less på Lagrell? Äcklar mig att se hur djävulskt kåt han är nu när han får vara i rampljuset i fem dagar. Varje dag har man kunnat läsa om vilka "huvudkandidaterna" som han sabbar systematiskt är och hur läget ser ut, var det befinner sig är om de är intresserade etc. Har svårt att se att det skulle vara samma informationsflöde när England eller Italien söker ny förbundskapten, känns helrätt att Rosenborg verkar bli bittra. Bra hur som helst att Lagerbäck försvinner bara att hoppas Anders Svensson och alla andra som skulle försvunnit för 5 år sen ryker i samma veva.

Postad
:shock:

Starkt gjort att lira så många h och ändå plussa så mkt. Det brukar finnas ett samband åt andra hållet för mig.

GL!

Tappar en del på att spela så mkt, men inte överdrivet mkt tror jag. Jag trodde jag skulle tappa mer än jag gör, spec med tanke på att i princip alla pass jag kört varit 8h+ i sträck. Brukar inte spela så mkt annars så det blir förmodligen breakvecka nästa vecka, kör tom lör eller om jag får ett månadsresultat en bit över 100k innan dess.

Postad
Så vad nickar du? ;)

Kikade på Unibets rake race då jag tyckte jag grindat på bra och ser att vi ligger på samma poäng, såg även du tog hem ett av racen tidigare i höst. Du ledde iaf efter hälften, är det standard för dig att grinda 3k händer/dag?..

Postad
GL! Vi har säkert möts en hel del vid borden

lär mött mig en heldel med vad du nu nickar... finns ju inte överdrivet många svenskar :P

Ser inga fördelar i att outa nicket atm möjligt jag ändrar mig längre fram. Blev iofs lite nyfiken på vad ni nickar nu.

Annars har morgonpasset gått bra, upp 11k. Turade en del och lyckades hamna mitt i ett fiskstim vid 12 snåret som styrde upp resultatet. Mat nu innan det är dags att trampa igång spelet igen.

Postad
Kikade på Unibets rake race då jag tyckte jag grindat på bra och ser att vi ligger på samma poäng, såg även du tog hem ett av racen tidigare i höst. Du ledde iaf efter hälften, är det standard för dig att grinda 3k händer/dag?..

Okej, du behöver inte säga vem du är för nu vet jag :) Jag nickar samma här som på unibet. Standard är 4-5k händer / dag. Speciellt i dessa tider när det inte går att vinna någonting. :cry:

Postad
Okej, du behöver inte säga vem du är för nu vet jag :) Jag nickar samma här som på unibet. Standard är 4-5k händer / dag. Speciellt i dessa tider när det inte går att vinna någonting. :cry:

Imponerande att du kan hålla sån volym kontinuerligt, jag skulle aldrig klara det mår dåligt redan nu efter några dagar. Om jag inte minns fel har jag varit inblandad i ett par setups mot dig där jag vann med fyrtal mot nötkåk 200 bb och en set mot set. Det vänder ju bara man nöter men det är jävligt trist att spela, hade mitt inferno förra månaden.

Postad

Lol den handen kommer jag ihåg... :( Japp set under set på fullringen när du bara synade min donk på floppen o nitar 2outaren.. blev sur då och skrev nog i chatten, sorry för det haha :( bottenset på fullring ska checkfoldas. Är back sjukligt mycket på de förbannade fullringarna

Postad
Lol den handen kommer jag ihåg... :( Japp set under set på fullringen när du bara synade min donk på floppen o nitar 2outaren.. blev sur då och skrev nog i chatten, sorry för det haha :( bottenset på fullring ska checkfoldas. Är back sjukligt mycket på de förbannade fullringarna

Ruggigt kall floppsyn med kungarna där ångrade den i samma ögonblick jag synade, brukar inte ha så bra koll på chatten men kanske får börja kika lite så man kan svara ngt kul tillbaka :-)

fisktätt här inne ser jag! lycka till mot yxel och limmet!

Hehe ty, lirar inte du ngt på Unibet har ett minne av att jag läst det?

Nä inte så svårt att gå in på unibets sida o kika på topplistorna o kolla vilken svensk som har samma poäng som mig... :-)

Haha nej, hyfsat klumpigt att skriva det när jag tänkt hålla på det. Spelar väl iofs inte nån större roll.

Postad
frakar1. Ser inget ev- med att outa ditt nick då du precis gjorde det själv?

GL anyhow. Även om jag hatar alla regs på samma nivå ^^

Värst vad Yxel- Ska sitta o leka trevlig. Sen sitter han där o svär över alla regs inklusive dig. Falskt! :)

Jo vissa regs är man förbannat less på, jag har märkt att jag har ett växande hat mot nittarna DKV och Doyle mfl. Finns inget värre än när man stått på kö länge och hamnar i pos på en favoritfisk och Doyle tömmer honom just innan blinden kommer.

Hade varit kul att höra ditt nick, gl

Postad

Verkar vara hyfsat bra rigg i dagboken avslutade kvällspasset på 15k vilket betyder 25k upp för dagen och 108k för månaden. Turade friskt och lyckades bland annat få in en skön översettning mot doegel + lite KK mot AA etc. Svänger snabbt, föra månaden satt man med bruten hand och 70k hål nu funkar det bättre.

Postad

Aha, Acinna det är ju ett bekant nick man mött lite. Ruggigt seg kväll idag började med en snabb rush upp till 8k sen blev det att fylla på ev påsen så det blev bara 1k+ till slut efter 6h grind.