JohahH Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Senaste månaden har gått tung. Inte själva all-in EV som spökar, ligger bara lite under, utan det är dessa Community kort som gång på gång jävlas. Floppar jag nöt/semi nöt och det blir någon action, så kommer det jämt runner runner värsta möjliga. Säg att jag floppar stege, så kommer det ut en 4 färg på bordet. Floppar jag färg kommer 2 par på bordet. Floppar jag triss så kommer en 4stege på bordet. Gång på gång har det hännt senaste månaden. Floppar jag grymt, så foldar antingen alla eller så kommer det runner runner som förstör min hand totalt. Vet inte vad jag ska göra, men att börja överbetta turn varje gång man sitter på nöten för att man är rädd för river känns ju så där. Känns dock som jag snart måste börja få in det på turn, för att river gör hela tiden mina händer ospelbara. Roligt att gång på gång få lägga sig på river med halva stacken investerad not! Någon som känner igen sig? Citera
Weedobooty Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Nej, det där har jag aldrig varit med om, trots att jag spelat online sen 2003. Det måste vara riggat. Allvarligt talat, så här är det - ofta. Det enda man kan göra är att lära sig hantera motgångarna. Citera
JohahH Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Tvungen att skriva av mig lite bara. Kan inte komma ihåg att jag gått igenom just denna situation under de 5 år jag spelat. Mycket har man värt med om, men inte så extremt som denna gång. Jaja förhoppningsvis så ska man väll börja få runner runner korten med sig istället inom en snar framtid:roll: Citera
Recommended Posts