PokerDeLux Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Hejsan! Tänkte starta en dagbok eftersom jag tänker byta karriär från att varit en stabil CG-lirare hela min karriär till att Endast spela Sit n Goes och MTTS Jag har inte spelat så jätte mycket enu men Jag tycker att det är Extremt mycket roligare och medans jag lider av värdens värsta Downswing på CG 3k dollar under EV. Så Tänkte jag Starta om helt jag är en Student på 22 år som Har en sambo som Tyvär Fick gå från sitt arbete så våran ekonomi är inte alls bra för tillfället har spelat poker i 4 år Första 3 åren spelade jag in cirka 600k Kr vilket vi investerade i Våran nuvarande lägenhet. I dagsläget efter att Tagit ut Hela rullen effter att förlorat stora mängder på CG så kommer jag helt enkelt börja från 0 och arbeta mig uppåt Vet inte rikigt vilken site enu men Tror det lutar åt FulTilt eftersom jag känner att det är bra gameflow där, Sen med tiden kommer jag ju utvidga med att ha flera rullar tex Psatars Ipoker mm Här är en Liten Bild av Hur mitt spel på Sit n goes och MTT varit vet inte rikigt hur jag ska tolka det vet ju att det är hyfsat bra och för få spelade games, men hoppas ni kan komma med lite synpunkter Tänkte stoppa in Ynka 3000kr På någon site för att köra Multitable Sitngoes Vad ska jag ha För BR krav för Sit n goes? samt för MTTS? rebuys mm Hur många games per dag pass bör jag spela ? Hur många games i månaden bör man köra Var finns dom Bästa Rakeback för MTTS och Sit n Goes? Är rätt van 9 tablare Går det bra ska jag köpa in en till 24 tums skärm och då försöka köra 14-16 bord. Citera
PokerDeLux Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Kommer som sagt att börja med 5 dollars Sit n Goes tror jag, Beroende på sida det blir får vi se om Vilken grad av Multitabling det blir men siktar på kanske 18 mana och 50 mana sit n goes fast Får ju testa mig fram tills jag ser att jag når den bästa rion Citera
PokerDeLux Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 TYTY:-) Tror jag startar upp i helgen, Har lite annat att pyssla nu i dag morgon, Kom Gjärna med Cardrunners videos som är bra för Sit N go och MTT spel!!! all Hjälp uppskattas Citera
Recommended Posts