Akim Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Seat 1: Allinchalah ($50) Seat 2: Hero ($149.20) Just dubblat upp mot honom, detta är handen efter det. Han 3 betade pre jag träffade stege på turn efter flopsyn. Han C/C all in på turn och river. Så eventuellt kan det finnas lite tilt men vi har inte spelat så många händer överhuvudtaget. Med andra ord ingen read utöver detta. Hero posts the small blind of $0.25 Allinchalah posts the big blind of $0.50 The button is in seat #2 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero Hero raises to $1.50 Allinchalah has 15 seconds left to act Allinchalah raises to $4.50 Hero calls $3 *** FLOP *** Allinchalah checks Hero checks *** TURN *** Allinchalah has 15 seconds left to act Allinchalah bets $6 Hero calls $6 *** RIVER *** Allinchalah has 15 seconds left to act Allinchalah bets $14.50 Hero ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2009 Nej inte raise river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 räknar med att ha bäst hand typ sjukt ofta, men inte särskillt ofta få syn av nått sämre instort sett. bra bluffläge helt enkelt och således bra range att balansera upp med kanske, jag är rätt kass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 räknar med att ha bäst hand typ sjukt ofta, men inte särskillt ofta få syn av nått sämre instort sett. bra bluffläge helt enkelt och således bra range att balansera upp med kanske, jag är rätt kass.. jag har läst flera gånger nu. kanske är sjukt trött men fattar inte vad du vill göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 räknar med att ha bäst hand typ sjukt ofta, men inte särskillt ofta få syn av nått sämre instort sett. bra bluffläge helt enkelt och således bra range att balansera upp med kanske, jag är rätt kass.. jag har läst flera gånger nu. kanske är sjukt trött men fattar inte vad du vill göra? haha, inte vet jag heller.. så jäävla konstigt inlägg, jag skyller på ölen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 jag har läst flera gånger nu. kanske är sjukt trött men fattar inte vad du vill göra? Raise all in antar jag. Känns som ett rätt givet spel här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 call it down, shovar du är de ju knappt för värde. typ vara AQ du kan få värde av sen blir du bara nersynar med bättre 2p/stege/set. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Många ess borde väl kunna betala av? Jag hade nog höjt river. Om inte annat för att få upp min "won at non showdown" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzigge Postad 28 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Många ess borde väl kunna betala av? Jag hade nog höjt river. Om inte annat för att få upp min "won at non showdown" lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Jag ser inte att du ska kunna höja här. Hans check på flop och bet turn&river är i mina ögon allt för ofta en stark hand. AQ,A10 är ju det enda händerna du kan få värde av här och dessa borde inte syna din riverraise iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Jag ser inte att du ska kunna höja här. Hans check på flop och bet turn&river är i mina ögon allt för ofta en stark hand. AQ,A10 är ju det enda händerna du kan få värde av här och dessa borde inte syna din riverraise iaf. Jag håller med, var lite väl resultatorienterad när jag postade handen. Jag synade och han visare A7. Tänkte direkt efteråt att kanske borde jag raiseat men får nog inte syn av många händer jag slår vid raise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 range merging ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts