jon123 Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Hej jon123 här, spelade tidigare NL400-NL1000, men har fått kliva ner till NL200 då det har gått minst sagt uselt sen i Juni. Då dagboken inte skall handla om något vin (trots rubriken påbörjade jag att skiva en snyfthistoria, men den besparar jag er genom att radera) och istället om att utveckla mitt spel. Jag vet att jag har en hel del läckor och efter 4års spel hamnar jag fortfarande i spots där jag är lost. Jag har länge överskattat mitt spel och tänkt att bara jag spelar tillräckligt mycket så kommer kurvan gå sakta men säkert uppåt, men så är det nog inte längre. Jag börjar mer och mer tro att jag är en BE-spelare och för att jag inte skall bryta ihop, tiltskotta och gula måste jag utveckla mitt spel. Mål innan 10 december då jag åker till Thailand $10000 65000 givar Gå upp och äta frukost innan 11:00 Gå ut och springa 12ggr Ha ordentligt självförtroende i spelet Vid varje misslyckad punkt så skall jag erbjuda mig att arbeta ideellt i 5h. Wish me luck, imorgon börjar jag! Citera
jkkman Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 GL, tror det kommer att gå bra för dig då du verkar vara kapabel till självkritik, vilket jag tror är viktigt för alla pokerpelare då de som inte har det brukar gula/slå i taket jävligt hårt förr eller senare. Citera
jon123 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Kom upp idag precis innan 11:00 och tog itu med städning av lägenheten, slösurfade och fick lite input från en annan spelare om hur han tänker kring postflopspelet i 3-betade potter. Efter det, så fuck jag in en kort session och det ser ut enligt följande: <-5%--------------> Penningmål <-1%--------------> Handantal Nu ska jag käka sen ska jag se om jag kan få in en session till. Citera
mr-flow Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Ahhh, pasta carbonara. GLGL! Citera
jon123 Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2009 glgl! Ahhh, pasta carbonara. GLGL! GL, tror det kommer att gå bra för dig då du verkar vara kapabel till självkritik, vilket jag tror är viktigt för alla pokerpelare då de som inte har det brukar gula/slå i taket jävligt hårt förr eller senare. tack! Jo, precis som med så mycket annat så måste man sluta att inte vara uppriktig mot sig själv annars kommer man aldrig att utvecklas på riktigt. Citera
JGrande Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 GL! Vilket nätverk lirar du på? Citera
DjLuppy Postad 27 Oktober , 2009 Rapport Postad 27 Oktober , 2009 GL! Du lirar B2B va? Kanske inte är samma Jon Citera
jon123 Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2009 GL! Vilket nätverk lirar du på? Lirar främst på Full Tilt GL! Du lirar B2B va? Kanske inte är samma Jon Är tyvärr inte jag. Citera
jon123 Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Var på håret idag igen att jag inte kom ur sängen innan 11:00. Tog en runk och sen lite mat på det. Har kollat igenom Big trouble in Thailand och kommer garanterat att alltid försöka att ha likvida medel nära tillhands utifall något oväntat skulle inträffa. <-10%--------------> Penningmål <-3%--------------> Handantal Citera
jon123 Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Det blev väldigt djupstackat på ett bord som jag valde att sitta kvar vid i 2h efter att jag stängt ner de andra borden. Anledningen var att det satt en fisk som jojjade mellan 100-500bb som var en mästare på att hitta brädor. Vann precis en 450bb pott av en reg och nu har fisken valt att sitta ut, så det är väl läge att lägga ner för dagen. <-13%--------------> Penningmål <-6%--------------> Handantal Citera
jon123 Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Idag gick inte så bra och då det inte är en whinedagbok så presenterar jag bara resultatet och kommer igen imorgon. <-7%--------------> Penningmål <-9%--------------> Handantal Citera
jon123 Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Postad 22 November , 2009 Ingen update på länge och anledningen till det är att disciplinen har varit halvkass och jag har varit inne på NL400 en hel del då favoritfisken kom online där det minst sagt inte har gått tillfredsställande. Låg back 15-20buyins som värst, men nu har jag återhämtat mig. Med rejkback ser hand- och penningmålet ut enligt följande: <-8%--------------> Penningmål <-48%--------------> Handantal Citera
Recommended Posts