Gå till innehåll

Maxithlon - en del av oss fortsätter


eurythmech

Recommended Posts

Kvalat in till SM (var svårt som den enda deltagande klubben i länet) och blivit tilldelad en plats i League: 2-1, NICE.

 

Att jag bara lyckades skrapa ihop 20408 poäng är inget jag tänker deppa över idag. :-P

 

Uppskattat att du skriver i federation-tråden Eurthmech. Kan nog bli lite intressanta diskussioner bara vi andra hinner komma igång ordentligt.

 

Standings of the competition:

Club Male Female Total

1 Ka2 If 9663 10733 20396

 

You've been assigned to league 2-2. Good luck!

 

-------------------------------------------------

 

Som Eury konstaterade tidigt gick jag också vidare.

Blir att kolla vidare på det här i helgen hoppas jag.

 

Har iofs fullt upp med stora grabbens födelsedag imorrn, kalas på lördag och resa till Växjö för teater på söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I morgon är det äntligen dags för ligapremiär! Dags för er nya att se ungefär hur ni står i jämförelse med motståndet. Jag misstänker att ni alla har möjligheten att gå upp i ettan redan i år.

 

Dessutom skrev jag just ett inlägg i vår, än så länge, tremannakonferens om ekonomi och arenan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur hittar jag konferensen?

 

Har just rekryterat min första tränare. Blev toppklass sprintertränare även om jag kanske inte har någon toppsprinter men tänkte att först skaffa en topptränare till varje område och fokusera på bästa atleten med egenskap som alla antagligen behöver och sen börjar jag rensa bort skräpet och bygga upp med talanger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är vi på gång. I 2-1 har den ena tävlingen åtminstone 5 deltagare, medan min tävling blir en HU. Då min motståndare inte kommer till start i tre grenar är jag i det närmaste garanterad vinst, då jag vinner tre grenar 8-0, och han måste vinna 35/46 återstående grenar 8-7 för att nå oavgjort. Känns skönt att plocka in 12 poäng till sammandraget på en massa lökinsatser.

 

I min tävling hade alltså en sådan som Staahla kunnat anmäla en idrottare till en gren, plocka sex poäng i den grenen, vilket skulle ge 8p till laget i tabellen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I konferensen har jag uppdaterat listan, sex av rekorden tillhör nu Southeast. Flera av våra rekord är säkerligen lättslagna, så kom igen nu ffs!

 

I morgon är det dags för nästa viktiga tävling - individuella DM. Tillhör du ett litet distrikt och får alla guld du vill ha, eller får du kämpa om varje pallplats?

 

Själv hamnar jag nånstans där mittemellan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I konferensen har jag uppdaterat listan, sex av rekorden tillhör nu Southeast. Flera av våra rekord är säkerligen lättslagna, så kom igen nu ffs!

 

I morgon är det dags för nästa viktiga tävling - individuella DM. Tillhör du ett litet distrikt och får alla guld du vill ha, eller får du kämpa om varje pallplats?

 

Själv hamnar jag nånstans där mittemellan.

 

Jag får nog många guld!! 8-)

Om jag bara orkar anmäla mina tappra "soldater" (nej inte pengar...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis börjat, kom in lite för sent kanske för att gå upp denna säsong, det verkar som att två andra i min grupp 3-1 är aktiva. Min klubb heter Not Today IF och jag heter Sacto.

 

Fina resultat där eury... jag hoppas att min junior Moa Luther kommer kunna utmana pf-rekordet på sprintdistansen. Hon är 3:a bland juniorer i Sverige den här säsongen på 200 meter... (på 29.34).

 

Fan... trodde jag hade forumrekordet i spjut, jag har 33.56, men såg nu att det var uppdaterat på andra forumet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...