Gå till innehåll

Windows 7


sharken

Recommended Posts

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har kört windows 7 ett tag nu, som med vista kan man ställa in programmen i kompabillitet med xp eller vista. De klienter jag kört och funkar är: ftp, stars, svs, partypoker och unibet.

 

Skulle heller aldrig byta tillbaks till varken vista eller xp.

 

Mvh

 

Edit: Har kört PT också, funkar utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var fick du tag på det erbjudandet som student? Är också student.

Om du har tillgång till MSDNAA via din högskola så är Win7 pro gratis. Har kört det ett tag och funkar klockrent. Versionen på MSDNAA är på engelska men det finns sätt att byta språk även på Win7 Pro, annars skaffar du dig en svenska version av Win7 och använder nyckeln du får från MSDNAA;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har tillgång till MSDNAA via din högskola så är Win7 pro gratis. Har kört det ett tag och funkar klockrent. Versionen på MSDNAA är på engelska men det finns sätt att byta språk även på Win7 Pro, annars skaffar du dig en svenska version av Win7 och använder nyckeln du får från MSDNAA;-)

 

Ingen aning vad MSDNAA är eller om vi har tillgång till "detta". Men går teknisk utb. Skrev in om skolan var tillgänglig för 29$ priset och de var det. Fast sen när jag skrev in min email på skolan så stod det att det inte funka. skumt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning vad MSDNAA är eller om vi har tillgång till "detta". Men går teknisk utb. Skrev in om skolan var tillgänglig för 29$ priset och de var det. Fast sen när jag skrev in min email på skolan så stod det att det inte funka. skumt

Var åtminstone helt gratis för ett tag sen och har svårt att tro att det är ändrat. Ska nu finnas en svensk version att dra ner direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...