dekutree Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Ska på konferens till helgen och vårt team har fått order om att stå för underhållningen, men bristen på förslag är överhängande... Konferensen kommer hållas ute i skogen och det är under middagen underhållningen ska vara (middagen kommer vara i tält med begränsad el-tillgänglighet). Det kommer vara ca 100 personer på festen och mitt team är ca 10 personer. Vad kan man hitta på ?? Tycker ofta när det ska köras nåt liknande kan det bli ganska långrandigt, och publiken tappar snabbt intresse. Så nu behöver jag era tips!! Vad kan man göra som underhållning under middagen? Tacksam för svar ! Citera
TotalFarsa Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Inte för att jag har några tips i bakfickan men det underlättar om du skriver något om sammanhanget. Är det Sveriges Mjölkbönder, Hallands Antikvariatsförening eller Nyrika Optionshandlare United som träffas? Citera
JNL Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Lag-frågesport om personer som är med? Tankenötter av något slag? Poängpromenad? Femkamp? Citera
dekutree Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Inte för att jag har några tips i bakfickan men det underlättar om du skriver något om sammanhanget. Är det Sveriges Mjölkbönder, Hallands Antikvariatsförening eller Nyrika Optionshandlare United som träffas? Glada IT-konsulter . Tuffa tider nu, därav platsvalet Citera
dekutree Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Lag-frågesport om personer som är med? Tankenötter av något slag? Poängpromenad? Femkamp? Tanken är att det ska vara medan middagen pågår, musikquiz är en klassiker som funkar men det känns som man har gjort det! Citera
Recommended Posts