klonkmaiztro Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Är en kille på 19 år, lirat poker i snart 1 år och lirat ihop en del! Alltid gillat gambling osv. vilket först gjorde att jag trodde poker skulle föra mig till livsgulen. Men lärt en del av en polare (fisk) Nidroon och läst en del på forum etc. Så here I'mmm Köpt lite prylar såsom TV, högtalare, kläder mm. Som gör att rullen i dagsläget ligger på runt 50k Lirar väldigt lågt förhållande till min rulle (NL50) 6 bord. Gått över till Opoker pga. raken, lirat SvS tills nu och där lirade jag en del 2,5/5. Men slutade alltid med skott så tänkte göra ett seriöst försök! Kommer väl föra in lite resultat och lite HH's som folk kan kommentera.... Wish me some lukkk! Citera
Sand Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Du behöver väl inget lycka till? Har Nidroon lärt dej lira poker, så har du ju minst lika mkt tur som han Citera
Leooo Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Du behöver väl inget lycka till? Har Nidroon lärt dej lira poker, så har du ju minst lika mkt tur som han Nidroon har alltid sagt; Lita inte på odds. Jag gör som han säger och är påväg mot samma sucess som han! Citera
klonkmaiztro Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Du behöver väl inget lycka till? Har Nidroon lärt dej lira poker, så har du ju minst lika mkt tur som han TILT att Leo varit hemma hos en och aktiverat sitt PF acc. Har ändrat så ska starta på svs ist. för boss. Där tänkte jag lira allt från 2,4 till 10/20 vid värde. Citera
Recommended Posts