Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Postad
Tjena

Menar du live eller som proffession?

Vi är ett gäng i Växjö som lirar live nån gång vartannan vecka och som just håller på att fixa en lokal att spela i på heltid.

Skicka PM om du är intresserad

Halo Jimmy, hur många är ni som spelar ?

Postad

problemet med många växjöbor som vill spela öppnar en tråd, några svarar senär det ingen som följer upp utan glömmer allt.

Jag startade en grupp på facebook för att sammla växjö spelare.

Sök på växjö poker crew och bli medlemar så är alla samlade.

Postad

Jag har självklart inte glömt bort att jag startade den här tråden, känner ett gäng människor som tycker om att lira, dock känner alla dessa inte varandra så väl inbördes utan alla känner mig. Så det är svårt att få ihop mer än 5-6 st varje gång. Om vi kunde organisera oss i Växjö på något sätt vore det kul. För jag vet att det finns mkt folk som vill lira men alla känner ju inte alla ;)

• 9 months later...
  • 2 weeks later...
Postad

Oxå intresserad, även intresserad på att dra ut i europa/världen o lira om det är någon som är sugen på att köra en sånn variant nu när hösten närmar sig...Allt från en weekend till ett halvår!!

• 2 weeks later...
Postad

Vi är ett gäng i Växjö som har spelat hyfsat regelbundet under en längre tid. Nu på senare har det varit lite sådär med det men vi har snackat om att ta upp det. PMa om ni vill vara med nån gång!

Allt från 100kr turneringar till 2/4 cashgame brukar vi spela.

• 2 months later...